۱۹:۱۴ - جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶

باردیگرفضای شاهین شهر آکنده از عطر شهادت شد؛

وداع و تشییع باشکوه پیکر شهید منوچهر برزگر در شاهین شهر/ تصاویر

مردم انقلابی و ولایتمدار شاهین شهر بعدازظهر امروز پیکرمطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس را تشییع و تدفین کردند.

به گزارش شاهین پرس، کبوتر خونین بال هشت سال دفاع مقدس شهید منوچهربرزگر پس از 33 سال غربت و گمنامی به وطن بازگشت و به سالها چشم انتظاری مادر پایان داد. امروز مادری پس از 33 سال بار دیگر فرزند گمگشته خود را در حالی به آغوش گرفت، که سالها قبل جوان رشید و رعنای خود را برای رفتن به میدان نبرد بدرقه و پیشانی اش را بوسیده بود، مادری درس آموخته مکتب حضرت زینب(س) که استواری و صبوریش روزگار را شرمنده کرده و توان راه رفتن را از او گرفته است.

آری چشم جهانیان و  صاحبان قدرت در رأس آنها استکبار جهانی که پس از گذشت قریب به سه دهه از عمر انقلاب اسلامی، تاب دیدن عزت و سرافرازی ایران اسلامی را ندارند، امروز عاجز از درک چنین صحنه هایی است صحنه هایی که پس از تجاوز ناجوانمردانه صدام بعثی به نیابت از کشورهای مستکبر به میهن اسلامی هر از چندگاهی در جای جای کشور اسلامی تکرار می شود.

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس منوچهر برزگر بعدازظهر امروز با حضور خانواده های معظم شهدا بر دوش مردم شهیدپرور و انقلابی شاهین شهر تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.