شاهین پرس

زوج سارق زیور آلات اطفال در شاهین شهر به دام پلیس افتادند

کدخبر: 75169
۲۷ تیر ۱۳۹۶ در ساعت ۸:۰۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری یک زوج ،که اقدام به سرقت زیور آلات کودکان خردسال می کردند خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: درپی وقوع چندین مورد سرقت زیورآلات کودکان خردسال در شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات اولیه خود دریافتند که این سرقت ها توسط زن و مردی جوان صورت می گیرد که با پرسه زنی در سطح شهر از غفلت خانواده ها استفاده و کودکان خردسالی که در معابر و پارک ها مشغول بازی بودند را طعمه خود قرار داده و سپس به وسیله یک انبردست اقدام به ربایش زیور الات همراه آنها می کردند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات تکمیلی و جمع آوری قرائن و شواهد موجود، موفق به شناسایی مخفیگاه این زوج سارق شده و سپس با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف این زوج به سرقت زیور آلات از پنج کودک در شاهین شهر از عموم شهروندان خواست: حتی المقدور اطفال خردسال خود را به زیور آلات مختلف مزین نکنند، چراکه زیور آلات کودکان و خردسالان وسوسه ای برای اعمال مجرمانه سارقان و تبهکاران است.

وی با بیان اینکه سارقان زیور آلات اطفال، اغلب در پارک ها و تفرجگاه ها و یا اماکن عمومی اقدام به سرقت می کنند از شهروندان خواست، حتی برای یک لحظه نیز از فرزندان خردسال خود غافل نشوند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل بازی کودکان با تماس با 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/