شاهین پرس

120هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی شاهین شهر و میمه/ ماهیانه 18 میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود

کدخبر: 75144
۲۶ تیر ۱۳۹۶ در ساعت ۷:۱۲ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، رئیس شعبه تأمین اجتماعی شاهین شهر با بیان اینکه از 19 لغایت 25 تیرماه به نام هفته تأمین اجتماعی نامگذاری شده است گفت: در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از 170 هزار نفری، جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اصلی و تبعی هستند.

اردشیر شیران این میزان از حجم بیمه شدگان در شهرستان را شامل بیش از 65 درصد جمعیت شهری عنوان کرد و افزود: تأمین اجتماعی شعبه شاهین شهر با ترکیب نیروی انسانی 55 نفر، روزانه پاسخگوی صدها نفر از بیمه شدگان و مستمری بگیران است، این شعبه 41 هزار نفر بیمه شده اصلی دارد که شامل بیمه شدگان اجباری، ساختمانی، قالیباف، خادمین مساجد، بیمه بسیجیان، هنرمندان، حرفه ها و مشاغل آزاد و اختیاری است.

تأمین اجتماعی شاهین شهر ماهیانه 18 میلیارد تومان به مستمری بگیران پرداخت می کند

وی افزود: تأمین اجتماعی شعبه شاهین شهر بیش از 11 هزار نفر مستمری بگیر و یکهزارو 200 نفر مشمول بیمه بیکاری  را تحت پوشش دارد که ماهیانه رقمی معادل 18 میلیارد تومان به این افراد پرداخت می ‏کند، همچنین این شعبه یک کارگزاری و دو شعبه اقماری در منطقه صنعتی مورچه خورت و محمودآباد تسهیلاتی را برای انجام تعهدهای خویش ایجاد کرده است.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شاهین شهر ‏اظهار کرد: گام نهایی راه اندازی سیستم اتوماسیون جامع برای کاهش انجام امور اداری و مکاتبات کاغذی در هفته تأمین اجتماعی برداشته شد تا بیمارستان ها و درمانگاه های ملکی سازمان، بدون نیاز به دفترچه بیمه و تنها با ارائه شماره ملی بیماران را پذیرش و خدمت ارائه دهند.

وی افزود: اداره تأمین اجتماعی شاهین شهر با هدف راهبردی رضایت مشتریان خود، نگاهی تعامل گونه به شرکای اجتماعی خود دارد، که بر همین اساس تاکنون مشکلات بسیاری از شهروندان مرتفع شده است.

شیران اضافه کرد: با توجه به اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای سهولت مشتریان خود به سمت اتوماسیون پیش می رود، از شهروندان بیمه شده شاهین شهری انتظار داریم که امور مربوط به بیمه خود را از طریق سایت سازمان و به صورت اینترنتی انجام دهند.

وی افزود: بیمه شدگان می توانند به منظور کسب راهنمایی بیشتر در این خصوص به شعب تأمین اجتماعی مستقر مراجعه کنند تا از کیفیت و نحوه کار آگاه شده و بتوانند با هدف تسهیل امور بدون مراجعه حضوری به شعب کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/