۱۲:۳۳ - سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶

تحلیلگر مسائل سیاسی:

برپایی نشست منافقین دهن کجی به وزیر خارجه ایران بود/ برخی آقایان متأثر از فرهنگ غرب هستند

کریمی خوشبینی بیش از اندازه به اروپا در بین دولتمردان به دلیل برخی باورها و تفکرات در بین آن ها دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاثیر علوم انسانی غربی را برکشور توضیح داده اند…

به گزارش شاهین پرس، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گویی پیرامون نشست اخیر گروه منافقین در فرانسه، اظهار کرد: یک مطلب مورد توجه در مورد فرانسه این است که صهیونیست ها بر روی این کشور تسلط دارند و اگر به قضایای مرتبط با مرحوم رژه گارودی توجه کنیم، او نیز در فرانسه ای که مهد لیبرالیسم است که رنجی به خاطر نوشته هایش کشید

غلامعلی کریمی خاطرنشان کرد: با وجود خوشبینی هایی که در دولت فعلی به خاطر گذراندن تحصیلات در فرانسه وجود دارد، واقعیت امر این است که فرانسه از چنبره و سیطره صهیونیست ها نمی تواند خارج شود.

حضور نماینده مکرون در نشست منافقین نشانه ثابت اصول سیاسی فرانسه علیه ایران
وی با بیان اینکه با رای آوردن آقای امانوئل مکرون خیلی از آقایان در ایران خوشبین بودند که یک چرخش اساس در سیاست های فرانسه ایجاد شود، گفت: همانطور که مشاهده شد، سیاست های اصولی و اساسی فرانسه تغییری نکرده و ما در زمان همین آقای مکرون شاهد برگزاری کنفرانس منافقین در پاریس بودیم و حتی خود رئیس جمهور فرانسه هم نماینده فرستاد.

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به دیدار آقای ظریف با رئیس جمهور فرانسه پیش از برگزاری نشست منافقین در این کشور، عنوان کرد: این دیدار به هیچ وجه رسانه ای نشد و این علی رغم این است که دیدار مکرون با وزیر امور خارجه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی انعکاس رسانه ای شدیدی داشت که نشان از وجود یک نگاه انسان ها و کشور درجه دو به ایران از سوی فرانسه است.

برپایی نشست منافقین دهن کجی به وزیرامورخارجه ایران بود
کریمی برپایی نشست منافقین در این سطح نوعی دهن کجی به ایران و آقای ظریف دانست و گفت: سوابق منافقین به خوبی مشخص بوده و جنایاتی که آن ها در دهه 60 علیه انسان های عادی تا رئیس جمهور یک کشور انجام دادند هنوز داعش هم انجام نداده است، باید این سوال را مطرح کرد، چرا این کنفرانس در این سطح در فرانسه برگزار شد.

وی ادامه داد: منافقینی که ادعای شیعه گری می کردند در یک روز چندصدنفر در یک روز تابستان 60 به شهادت می رسانند؛ این ها افرادی بودند که اتوبوس های شرکت واحد را آتش می زدند و وقتی مردم فرار می کردند، تعداد زیادی جنازه کودکان و خردسالانی که توان فرار از اتوبوس ها را نداشتند به صورت سوخته شده یافت می شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با طرح این سوال که چطور می شود جهانی که جنایات این گروه را در این سطح دیده، امروز اجازه برپایی کنفرانس به آن ها در پاریس می دهد، خاطرنشان کرد: آفتابی که در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برتن جسم نیمه مرده منافقین تابیده شد، بار دیگر آن ها را در سطح جهان زنده کرد.

برخی صحبت های مطرح شده در انتخابات، زمینه احیای منافقین را فراهم کرد

وی با اشاره به احیای سازمان منافقین در اثر صحبت های مطرح شده در انتخابات، گفت: تحلیلی که سازمان منافقین و مریم رجوی از این انتخابات انجام دادند این گونه بود که ملت ایران بعد از سه دهه به حقانیت ما پی برد و کل 23 میلیون رای را مصادره کردند.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه منافقین مرتب این تحلیل خود را تکرار کردند، تصریح کرد: دوستان اروپایی آقایان به این نتیجه رساندند که این افراد در ایران جایگاه دارند و این جایگاه در حدی است که رئیس جمهور مملکت در تبلیغات خود با طرح این مطلب که می خواهید به فاضی رأی بدهید یا وکیل از آن ها صحبت کرده و ملت به این افراد رای بالایی می دهد.

کریمی یک جایگاه توهمی دروغ مردمی با این حرکات برای منافقین ایجاد شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به این رفتارها هشدار دادند.

محکومیت حرکت منافقین در جامعه به موقع بود

وی اذعان کرد: احیای فتنه سبز، ایجاد یک پایگاه توهمی مردمی برای منافقین و ایجاد گسل های قومیتی با ارائه قول هایی که به اهل سنت دادند و به آن ها هم هیچ گاه عمل نمی کنند، اقدامی است که در آینده تبعاتی دربرخواهد داشت.

این کارشناس با اشاره به محکومیت سازمان منافقین توسط عموم مردم جامعه و مسئولان، اظهار کرد: ما نیاز به چنین برخوردی داشتیم و امیدواریم با این حسنه سیئات آقایان نیز از بین برود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کشور فرانسه با دراختیار قراردادن 20 فروند هواپیمای میراژ به عراق و یا هواپیماهای سوپراتاندارد و موشک های اگزو3 در زمان جنگ، بارها وزنه تجهیزات نظامی را به نفع عراق تغییر داد و یا آلمان به صدام در زمینه تولید سلاح شیمیایی کمک کردند که هنوز هم آثار آن در سردشت و حلبچه قابل مشاهده است.

کریمی خوشبینی بیش از اندازه به اروپا در بین دولتمردان به دلیل برخی باورها و تفکرات در بین آن ها دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاثیر علوم انسانی غربی را برکشور توضیح داده اند، کسی که پایه فکری او براساس اندیشه وارداتی شکل گرفته باشد، بدترین اتفاقات را نیز حمل به خوبی می کند.

وی ادامه داد: ما در دین خود یک قاعده مشخص داریم که نسبت به مومنین و نیروهای خودی باید حسن ظن داشته باشیم مگر اینکه خلاف آن ثابت بشود و نسبت به بیگانگان باید محتاط باشیم؛ قرآن کریم با نفی ابد می گوید که «محال است یهود و نصارا از شما راضی باشند مگر اینکه دنباله رو دین آن ها بشوید».

برخی آقایان متأثر از فرهنگ غرب هستند

کارشناس مسائل روز با بیان اینکه درد اصلی در جامعه این است که برخی از آقایان متاثر از فرهنگ غرب هستند، خاطرنشان کرد: پوسته ظاهری برخی آقایان یک پوسته اسلامی است، ولی وقتی در مورد مواردی از دین صحبت می کنند، تفکرات و رسوبات تفکر لیبرالیستی در آن ها مشاهده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.