شاهین پرس

تجمع و راهپیمایی باشکوه طلایه داران حجاب و عفاف در شاهین شهر/ تصاویر

کدخبر: 75069
۲۱ تیر ۱۳۹۶ در ساعت ۱۱:۰۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، قشرهای مختلف مردم مومن و انقلابی شاهین شهر اعم از زن و مرد، پیر و جوان همزمان با سراسر کشور در عصر روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ طلایه داران حجاب و عفاف و صیانت از خانواده شرکت کردند.

شرکت کنندگان پس از تجمع در سه راه فردوسی شاهین شهر ضمن گرامیداشت روز حجاب و عفاف با حمل پلاکادر و دست نوشته هایی و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق» توطئه های شوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در اشاعه فرهنگ بی بند و باری در جامعه را محکوم کرده و به سمت مصلای نماز جمعه این شهر راهپیمایی کردند.

«ترویج بی حجابی نقشه دشمنان است، حفظ حجاب کامل تکلیف بانوان است»، «این صحنه شکوه انقلاب است رفراندوم حمایت از حجاب است» و «قوه قضائیه اقتدار اقتدار نیروی انتظامی اقتدار اقتدار» از دیگر شعارهای این راهپیمایی مردمی بود.

شهروندان شرکت کننده در این راهپیمایی بزرگ، «عمل به وصیت شهیدان در حفظ حجاب و احیای اصل حجاب و عفاف در جامعه» را با سردادن شعارها و قطعنامه یک مطالبه عمومی دانسته و خواهان رسیدگی مسئولان شدند.

افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف در محل سه راه فردوسی به مدت یک هفته، قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی، سخنرانی حجت الاسلام گرجی زاده، توزیع بیش از 150 شاخه گل به بانوان بدحجاب به عنوان هدیه ای از جانب حضرت زهرای اطهر(س) به بانوان بدحجاب، ایستگاه بهترین جمله درباره حجاب و عفاف و نقاشی کودکان از دیگر برنامه های مراسم گرامیداشت روز حجاب و عفاف در شاهین شهر بود.

انتهای پیام/