۱۵:۱۸ - جمعه ۰۹ تیر ۱۳۹۶

امام جمعه شهر وزوان:

وحدت، همدلی و پشتیبانی از ولایت فقیه ضرورت امروز جامعه است

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه پشت هر لبخند دشمن یک توطئه و دسیسه وجود دارد گفت:وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه، راهبرد اصلی امروز کشور است که می تواند مانع بسیاری از توطئه های پشت پرده دشمنان شده و آن ها را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کرد.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته، ماموریت آل سعود را اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت ها عنوان کرد و با اشاره به تبیین رهبر انقلاب از جمله آتش به اختیار فرهنگی، گفت: امروز ما به موقعیت شناسی نیاز داریم و باید بدانیم که پشت لبخندهای بدخواهان انقلاب اسلامی یک توطئه و دسیسه وجود دارد.

حجت الاسلام یدالله زمانی، هوشیاری، زمان‌شناسی و آشنایی با مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را ضرورت امروز جامعه دانست و افزود: با تشخیص به موقع از تحریک احساسات مردم و هرگونه اظهار نظر چالش برانگیز اجتماعی خودداری کرده و با وحدت و همدلی و حمایت رهبر انقلاب به فکر پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که به وحدت امت اسلامی ضربه بزند محکوم به شکست است افزود: ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و خودداری از حرکت های وحدت شکن مهمترین مسائل امروز کشور است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان تاکید کرد: وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه، راهبرد اصلی امروز کشور است که می تواند مانع بسیاری از توطئه های پشت پرده شده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیرماه سال60 بویژه شهید مظلوم بهشتی خاطرنشان کرد: ادامه دهنده را منافقین کوردل و گروهک فرقان که مرتکب این جنایت شدند امروز داعشیانی هستند که هزاران انسان بی گناه را به خاک و خون می کشند و درصدد ضربه زدن به اسلام هستند ولی همانگونه که خون شهدای هفتم تیر منافقین را رسوا و نابود کرد، خون شهدای ترور نیز داعشیان را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به هفته قوه قضاییه و هفته مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق ابراز کرد: گرچه در راه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا اقدام های خوبی انجام شده ولی برای دستیابی به موفقیت های بیشتر، باید با شناسایی روزنه های ورود، از ورود کالاهای مشابه تولید داخل جلوگیری کرده و فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی در بین خانواده ها ترویج و گسترش پیدا کند.

وی پاکسازی موصل از وجود عناصر داعش را برگ برنده نیروهای بسیج مردمی عراق دانست و افزود: این موفقیت به امنیت منطقه کمک می کند و لازم است که همه کشورهای اسلامی منطقه در کنار یکدیگر با جدیت با غده سرطانی داعش مبارزه و امنیت را بر منطقه حاکم کنند.

امام جمعه شهر وزوان با اشاره به دهم تیرماه روز صنعت و معدن گفت: وجود معادن فراوان سنگ، طلا و مس و صنایع مختلف در منطقه نیازمند عزم جدی مسئولان است که با فعال کردن صنایع و معادن منطقه، علاوه بر ایجاد شغل برای جوانان از مهاجرت ساکنین نیز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.