شاهین پرس

شکوه بندگی روزه داران در نماز عید سعید فطر شاهین شهر/ تصاویر

کدخبر: 74851
۵ تیر ۱۳۹۶ در ساعت ۹:۱۵ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، با طلوع آرام آرام هلال شوال در لحظه لحظه‌های غروب رمضان، میهمانان ضیافت الهی به بهانه بهره مندی از آخرین فرصت‌های ماه مهمانی خدا غبار دل‌های خسته خود را شست‌وشو می دهند و مهلت یک ماه مهمانی خاص خدا، ماهی که خواب و نفس کشیدن در آن هم عبادت بود، ماهی که قرائت یک آیه قرآن در آن ماه برابر با یک ختم قرآن در ماه های دیگر بود. به پایان می رسد.

آری ماه رمضان، ماه سراسر رحمت و مغفرت، ماه زمزمه های ابوحمزه ثمالی، ماه انس با کلام الهی، ماه نجواهای سحرگاهی، ماهی که با رحمت الهی شروع و با رهایی از آتش جهنم به پایان می رسد، ماه ضیافت الهی که بهترین فرصت برای بندگان خاص خدا بود به پایان می رسد طلوع سپیده دم اول شوال عطر دل‌انگیز و معطر عبودیت که فضا را آکنده کرده بر مشام جان می‌نشیند و آوای خوش بندگی، آسمان و زمین و آنچه در آن است را به جوش و خروش وا می‌دارد.

مردم مومن و خداجوی شاهین شهر به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی و راز و نیاز در خلوت های عاشقانه با معبود بی همتا، در سپیده دم شوال در راه رسیدن به قرب الهی پس از پرداخت زکات فطریه در زلال جاری فطر قامت ایاک نعبد و ایاک نعستین بسته و  رهایی از آتش و قبولی یک ماه عبادت و بندگی خالصانه را در قنوت نماز عید فطر خاضعانه طلب کردند.

نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه، دانشگاه مال اشتر شاهین شهر به امامت امام جمعه شاهین شهر اقامه شد.

انتهای پیام/