۱۵:۳۰ - جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶

همزمان با سراسر کشور؛

شکوه حضور مردم روزه دار شاهین شهر در راهپیمایی روز قدس/ تصاویر

مردم مومن و روزه دار شاهین شهر همزمان با مسلمانان سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و فریاد همبستگی با ملت های مظلوم و ستمدیده را سر دادند.

به گزارش شاهین پرس، مردم مومن و روزه دار شاهین شهر همزمان با مسلمانان سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و فریاد همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین، غزه، سوریه، یمن، عراق و بحرین را با شعارهای کوبنده “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل” سر دادند.

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 11 و از مقابل تالار شیخ بهایی شاهین شهر آغاز و شرکت کنندگان با حمل پلاکاردهای ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعودکافر، آل سعود ملعون”  آزادی قدس شریف را سردادند.

مردم روزه دار شرکت کننده در راهپیمایی در سه راه فردوسی پس از آتش زدن پرچم های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به سمت مصلای نماز جمعه حرکت کردند جمعیت هلال احمر با برپایی ایستگاه سلامت، تست قندخون و فشارخون شهروندان را بصورت رایگان انجام می دادند، بعلت گرمای شدید، آتش نشانی شاهین شهر نیز با خودرو آب پاش به تلطیف کردن هوا کمک می کردند.

درپایان راهپیمایی روز قدس، راهپیمایان قطعنامه 9 ماده‌ای که بر وحدت گروه‌های مبارز فلسطینی، محکومیت خط  سازش  برخی از دولت‌های مرتجع عربی و مقابله با حرکت‌های انحرافی علیه قیام انتفاضه فلسطین تأکید شده و از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های داعش در دیرالزور سوریه قدردانی کرده و با بانگ الله اکبر تأیید کردند،

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.