۱۱:۳۰ - جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی حادثه تروریستی در تهران؛

ملت ایران متحد و با عزم راسخ پیش خواهد رفت/ این جنایات در عزم ملت ایران خللی ایجاد نمی‌کند

حضرت آیت الله خامنه ای در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه دار انجامید، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش شاهین پرس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه‌ تروریستی در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تهران که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم روزه‌دار انجامید، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی که به شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم‌الشأن آن است.

این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچک‌تر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند.

نتیجه‌ قطعی اینها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های آمریکا و عوامل آنها در منطقه همچون سعودی نیست.

ملت ایران، متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت ان شاءالله.

یاد شهیدان این حادثه را گرامی می‌دارم و به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و بهبود مجروحان و آسیب‌دیدگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۱۹ خرداد ۱۳۹۶

«این ترقه‌بازی‌ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد»

عصر چهارشنبه (۹۶/۳/۱۷) در اولین ساعات پس از این حادثه تروریستی، در جمع  دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی فرمودند: «ملّت ایران دارد حرکت می کند، پیش میرود، این ترقّه‌بازی‌های شبیه کاری‌ هم که امروز شد در اراده‌ی مردم هیچ تأثیری نخواهد گذاشت. این را بدانند و اینها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ی ملّت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند و البتّه خود این حوادث نشان داد که اگر چنانچه جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه‌ها است ایستادگی نمیکرد، تا حالا ما گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم. ان‌شاءاﷲ کلک اینها کنده خواهد شد.»

انتهای پیام/ پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.