۱۱:۲۲ - دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

معاون سیاسی سپاه اصفهان:

لزوم حفاظت از گفتمان امام راحل/ مراقب تلاش‌ها برای تحریف خط امام(ره) باشیم

بهرامی گفت: رهبر معظم انقلاب درجایی می‌فرمایند اگر من ببینم خط امام دچار خطر شده باشد فریاد می‌زنم و مسامحه نمی‌کنم.

به گزارش شاهین پرس، معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، با تسلیت ارتحال حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای 15 خرداد،‌اظهار کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) آن چیزی که مهم است حفظ، صیانت و ادامه گفتمان امام راحل است.

ناصر بهرامی با بیان اینکه حفظ این گفتمان و خط امام از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، گفت: ایشان در جایی می فرمایند اگر من ببینم خط امام دچار خطر شده باشد فریاد می زنم و مسامحه نمی کنم.

وی ادامه داد: دشمن بعد از رحلت امام (ره) به دنبال این بود که بگوید امام تمام شده و در تاریخ انقلاب اسلامی مختومه اعلام بکند و به قول برخی وادادگان به موزه تاریخ بسپارد و سرمایه گاری عظیمی هم کرده بودند که بعد از امام انقلاب نیز تمام شود، اما با توجه به اینکه مجلس خبرگان رهبری، فرزند و شاگرد امام یعنی رهبر معظم انقلاب را انتخاب و به مردم معرفی کردند.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اظهار اینکه ایشان هم تا به امروز توانسته اند رسالت سنگینی که بر دوششان بوده را به نحو احسن ادامه دهند، گفت: باید تمام تلاش ها شود تا گفتمان حضرت امام (ره) در بدنه مردم و مسئولان همواره جاری باشد.

بهرامی با بیان اینکه امام راحل هیچ‌گاه اهل تقیه نبود، اظهار کرد: ایشان مبانی و مواضع اسلام را صریح و شفاف بیان می کردند و از مسئولان هم می خواستند که این‌گونه موضع های انقلابی و مبانی اسلامی را بگویند.

وی گفتمان امام (ره) را چیزی جز اسلام،‌ شرع مقدس و قانون اساسی ندانست و گفت: دیده می شود برخی ها می گویند گفتمان امام (ره) مربوط به گذشته بوده است و به دنبال تعریف گفتمان جدیدی هستند که این گفتمان جدید را در قالب سند 2030 یا اسناد دیگر همچون FATF یا قواره های نفتی موسوم به IPC به صورت قراردادهای محرمانه ای که هزینه های سنگینی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است را ادامه دهد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه هوشیاری و آگاهی لازمه همیشگی ما است، اظهار کرد: امام خامنه ای (مدظله‌العالی) نیز امروز از ما می‌خواهد که نگذاریم گفتمان امام (ره) دچار تحریف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.