۱۲:۴۳ - پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

گزارش تصویری(1)

شکوه حضور مردم شاهین شهر در انتخابات/ تصاویر

صبح امروز همزمان با سراسر کشور فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز در شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور پرشور مردم آغاز شد.

به گزارش شاهین پرس، صبح امروز همزمان با سراسر کشور فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز در شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور پرشور مردم  و مسئولان آغاز شد.

حماسه باشکوه و حماسی مردم شاهین شهر از مرد و زن و پیر و جوان با سلایق متفاوت همراه بود که در لبیک به فرمان رهبر انقلاب و برای عزت و عظمت ایران اسلامی از دقایق اولیه شروع اخذ رأی در پای صندوق های رأی حاضر شده و ربلندی کشور را خواستار شدند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهین شهر و میمه با 141 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در 121 شعبه ثابت و سیار برگزار شده است.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان 357 داوطلب داشته است که در شهر شاهین شهر بصورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

علی رغم شور و هیجان انتخاباتی روزهای گذشته که در بین رقبا و هواداران آنهاحاکم بود امروز شاهین شهر شاهد یک روز آرام بود و مردم شهرستان در کمال آرامش در شعب اخذ رأی حاضر شدند و به امنیت، پیشرفت و عزت و سربلندی ایران اسلامی رأی دادند و به بیگانگان ثابت کردند که اگرچه در برخی موارد مشکلاتی دارند اما سرنوشت و آینده کشور را خودشان تعیین می کنند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای نخواهند داد.

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.