شاهین پرس

القای ناامیدی حضور در انتخابات را تضعیف خواهد کرد

کدخبر: 73994
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ساعت ۹:۴۵ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، استاندار اصفهان در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های درمانی، فرهنگی خدماتی در شهر گز و شاهین شهر با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 450 شهید شهر شاهین شهر و 767 شهید این شهرستان، گفت: قدرت، عظمت، امنیت و آرامش امروز کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگرانی هستیم که درس ایستادگی و استقامت دادند.

رسول زرگرپور جمهوری اسلامی را امروز بزرگترین بازیگر منطقه و از بزرگترین بازیگردان صحنه جهانی بیان کرد و ‏افزود: دولت در چهار سال گذشته دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی بزرگی داشته که در واقع همه این دستاوردها را باید به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشت و نباید این ها را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه امروز مفتخریم که با وجود کمبود منابع توانستیم طرح های بزرگی را در استان شروع کنیم که برخی از آن ها به بهره برداری رسیده است افزود: در چهار سال گذشته بیش از 12 هزارو 700 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسیده که نزدیک به 50 درصد این پروژه ها مربوط به بخش خصوصی در صنعت، گردشگری و کشاورزی، 25 درصد مربوط به شهرداری ها و بخش عمومی و مابقی پروژه ها هم مربوط به بخش دولتی بود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: البته ما منکر مشکلات و ضعف ها نیستیم و بایستی انشاالله دولتی که بر سر کار می آید این کارها و دستاوردهای مهم را ادامه بدهد و گسترش بدهد، در چهار سال گذشته یک هزارو 200 تخت بیمارستان در استان اضافه شده است که بی نظیر است، تعداد صندلی های سینما در اصفهان دو و نیم برابر و تعداد تماشاگران سینما هفت برابر شده است.

وی افزود: در این مدت تعداد تخت های هتل ها و خانه های سنتی در اصفهان از 12 هزارو 500 به 20 هزار تخت رسیده است و در حال حاضر 39 هتل که پنج تای آن ها پنج ستاره هستند در اصفهان در حال احداث است، در فروردین ماه سال جاری 85 هزار توریست خارجی وارد اصفهان شده اند و این در حالی است که در همه سال 92 تنها 61 هزار توریست به اصفهان آمده بود و این به معنی افزایش هشت برابری است.

زرگرپور ‏‏با بیان اینکه مصلای اصفهان 25 سال نیمه کاره بود و عید فطر سال گذشته به بهره برداری رسید، افزود: امروز 10 کیلومتر از خط مترو اصفهان به بهره برداری رسیده است، همچنین ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز بعد از 20 سال به عنوان دومین ورزشگاه ایران از نظر ظرفیت تماشاگر به بهره برداری رسید و همچنین تعداد روزهای هوای پاک در این دولت در اصفهان چهار برابر شده است.

وی القای ناکارآمدی دولت را در واقع القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و بی انصافی بیان کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو یکی از مهمترین انتخابات ها در جمهوری اسلامی است که باید با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

استاندار اصفهان ‏تصریح کرد: مردم باید به آینده خود امیدوار باشند تا پای صندوق های رأی بیایند، کسانی که ناامیدی در جامعه ایجاد می کنند و دولت را ناکارآمد توصیف می کنند در واقع حضور حداکثری مردم را تضعیف می کنند، البته ما مدعی نیستیم که امروز مشکلی در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در چهارسال گذشته شهرداری شاهین شهر 340 طرح با اعتباری بالغ بر هفت هزارو 500 میلیارد ریال به اتمام رسانده است افزود: 50 درصد منابع طرح های شاهین شهر از مشارکت بخش خصوصی تأمین شده که این رویکرد بسیار بزرگی محسوب می شود و من از همه شهرداران استان اصفهان می خواهم که از ظرفیت بخش خصوصی بهره ببرند،

زرگرپور با بیان اینکه اجرای این حجم از پروژه با منابع محدود و مدیریت این هزینه ها کار ساده ای نیست که در چهار سال گذشته‏ در شاهین شهر اجرا شده است افزود: اجرای پروژه های برتر شهری نظیر فرهنگسرا و ورزشگاه ها امتیاز دیگر شهرداری شاهین شهر است که به همین لحاظ شهر نمونه استان محسوب می شود.

استاندار اصفهان با اشاره به طرح تحول نظام سلامت خاطرنشان کرد: در قالب این طرح که از دستاوردهای اثرگذار دولت یازدهم است بیش از 10 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان هزینه شده و نتیجه آن پرداخت کمتر از سه درصد سهم درمان روستائیان و شش درصد شهم شهرنشینان است.

وی اصفهان را بهشت خیران نام برد و با بیان اینکه حدود 600 موسسه خیرساز با بیش از 10 هزار میلیارد ریال هزینه از جمله کارهای بزرگی است که در استان اصفهان در حال فعالیت هستند افزود: استان اصفهان هفته گذشته موفق به کسب رتبه نخست ورزش یاران خیر را به خود اختصاص داد.

با حضور استاندار اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، فرماندار شهرستان، ائمه جمعه شاهین شهر و گز برخوار،جمعی از مسئولان شهرستان، پروژه های عمرانی، فرهنگی، خدماتی شهرستان افتتاح و به بهرهبرداری رسید.

این پروژه ها شامل درمانگاه شبانه روزی خیر ساز شادروان حاج اسماعیل مسیبی شهر گز در دو هزار 200 متر مساحت و یک هزارو 900 متر زیربنا و 25 میلیارد ریال اعتبار که بیش از 15 میلیارد ریال آن مساعدت خیر و مابقی از محل طرح تحول سلامت و پنج میلیارد ریال شهرداری و شورای اسلامی شهر گز تامین شده است.

این مرکز در بخش های اطفال، زنان، داخلی، عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی و داروخانه شبانه روزی به شهروندان شهر گز خدمات ارائه می دهد.

مجموعه اداری، تجاری خدماتی پارکینگ طبقاتی شاهین شهر با 9.5 میلیارد ریال اعتبار در 13 هزار متر زیربنا با ظرفیت 360 واحد پارکینگ در 9 طبقه و 15 واحد اداری و یک واحد خدماتی، فرهنگسرای خانواده در پنج هزار متر زیربنا و 9.5 میلیارد ریال اعتبار در چهار طبقه  و سکوی بارانداز زباله با یک و نیم میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/