۲۱:۰۲ - یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

رییس اندیشکده یقین:

«سند ۲۰۳۰» کاپیتولاسیون فرهنگی است

عباسی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب از امضای سند ۲۰۳۰ گلایه کرده‌اند، گفت: سند ۲۰۳۰ یونسکو، سند بردگی فکری، اخلاقی و خانوادگی جامعه است؛ این سند، سند کاپیتولاسیون فرهنگی است.

به گزارش شاهین پرس، رییس اندیشکده یقین غروب امروز در ویژه‌برنامه «پیش به‌سوی دهه پنجم انقلاب اسلامی» در مسجد سید اصفهان بابیان اینکه خوشحالم در دارالمؤمنین اصفهان در خدمت شما هستم، اظهار کرد: امروز شاهد گسترش تفکر انقلاب اسلامی در جهان هستیم و ایستادگی جوامع در برابر گردنکشان عالم نشأت‌گرفته از این تفکر است.

حسن عباسی بابیان اینکه باید برای بهبود شرایط گام برداشت، گفت: اگر ما تلاش نکنیم و منتظر این باشیم که شخصی بیاید و همه مسائل را حل کند به‌دوراز تفکر اسلام است، ما منتظر آمدن کسی نیستیم بلکه منتظر ظهور امام زمان (عج) هستیم.

وی با اظهار اینکه با پشتیبانی امت اسلامی ایران، حکومت انقلاب اسلامی به نام دین و گسترش عدالت شکل‌گرفته و تا امروز پابرجا است، تصریح کرد: خواص باید در سمت عدالت حرکت کنند.

رییس اندیشکده یقین بابیان اینکه اگر قسط در جامعه نباشد ظلم در جامعه جاری می‌شود، گفت: چگونه یک مدیر در جمهوری اسلامی در مجلس اظهار می‌کند که سرمایه‌اش 700 میلیارد تومان است، یعنی از ابتدای انقلاب در چه سمتی با چه حقوقی کار می‌کرده است.

عباسی با اظهار اینکه بنا بر اظهار رهبر معظم انقلاب، مردم گله‌مند هستند، تأکید کرد: 39 سال پیش به نام قسط امام راحل انقلاب را رقم زدند، اما چرا مدیران ما در جمهوری اسلامی به جای داشتن درد محرومان جامعه،  درد پورشه سواران در شمال تهران رادارند!

وی گفت: امروز کاسبان تحریم، دختر وزیر از خارج از کشور می‌آید و واردکننده پوشاک برند می‌شود، وقتی هم اعلام می‌شود می‌گویند مشکلی نیست بیکار بوده است.

رییس اندیشکده یقین بابیان اینکه اگر فاصله طبقاتی در جامعه‌ای زیاد شد نشان از پیاده نشدن عدالت است، گفت: مردم اصفهان، امروز به مناسبت روز معلم؛ وقتی معلمان شریف به محضر امام خامنه‌ای رفتند، ایشان از سند 2030 گلایه کردند، این سند کاپیتولاسیون فرهنگی است.

عباسی خاطرنشان کرد: دولتمردان بی‌سروصدا آن را در حال اجرا بوده‌اند که رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی گله‌گی می‌کنند، چرا جلوی این مسئله را نگرفته‌اند که ایشان خودشان وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: ملت حلال‌زاده ایران با سازوکار منحط یونسکو سازگار نیست، ولایت‌فقیه بر سر حکومت ایران اسلامی است و جلوی چنین انحرافاتی را می‌گیرد.

رییس اندیشکده یقین گفت: سند 2030 یونسکو، سند بردگی فکری، اخلاقی و خانوادگی جامعه است، هر کس از دستش برمی‌آید آن را بررسی و مخاطرات آن را به گوش جامعه برساند.

عباسی بابیان اینکه نابودی خانواده و از بین رفتن تربیت اسلامی ازجمله مشکلات سند 2030 است، گفت: مردم، می‌دانستیم که آمریکا قابل‌اعتماد نیست، مذاکره با آن‌ها برای ما یک خسارت عظما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رییس‌جمهور چرا باید بگویید چرا بر روی موشک‌ها می‌نویسید «اسراییل باید از روی زمین محو شود»؛ باید یادآور شویم این کلام امام راحل است.

رییس اندیشکده یقین بابیان اینکه قرار بود بعد از مذاکره چرخ سانترفیوژها بچرخد، تصریح کرد: نه‌تنها آن‌ها نچرخید بلکه چرخ اقتصاد مردم هم متوقف‌شده است.

عباسی تأکید کرد: برجام برای ما خسارت عظما است؛ رییس جمهوری که دهان رسانه‌ها را می‌بندد و معاون اولش را برای دوپینگ در انتخابات می‌آورد.

وی خطاب به مسئولان دولتی، گفت: این مسئولیت‌ها اگر ماندنی بود به شماها نمی‌رسید، کاری کنید از شما نام نیک به یادها بماند.

رییس اندیشکده یقین با اشاره به توهین‌هایی که رییس دولت یازدهم علیه منتقدان به‌کاربرده است، گفت: بنده از شما به‌واسطه این توهین‌ها شکایت می‌کنم.

انتهای پیام/ صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.