۱۱:۳۵ - یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

بر اثر بی توجهی خانواده ها:

کانال آبرسانی شاهین شهر باز هم قربانی گرفت

کانال آبرسانی شاهین شهر نوجوان ده ساله ای را به کام مرگ فرو برد.

به گزارش شاهین پرس، پیکر بی جان نوجوان ده ساله ای که مفقود شده بود در کانال آبرسانی هشت بهشت شاهین شهر پیدا شد.

شب گذشته در پی اعلام ناپدید شدن نوجوان ده ساله ای به پلیس 110، ماموران نیروی اتتظامی در ادامه جستجوی برای یافتن او دوچرخه این نوجوان را نزدیک کانال آب انتهای هشت بهشت پیدا می کنند و بلافاصله با سازمان آتش نشانی تماس می گیرند.

افسر کشیک آتش سازمان آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: طی تماس ماموران نیروی انتظامی با سازمان آتش نشانی شاهین شهر مبنی بر مفقود شدن کودکی ده ساله و پیدا شدن دوچرخه وی نزدیک کانال آبرسانی انتهای هشت بهشت، بلافاصله ” تیم غواصان سازمان به محل پیدا شدن دوچرخه اعزام و کار تجسس در کانال آب را شروع کردند.

سعید کریمیان اضافه کرد: غواصان آتش نشان با حدود نیم ساعت جستجو پیکر بی جان کودک که در شتر گلوی کانال گرفتار شده بود را پیدا و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه با معاینه تکنسین های اورژانس 115 مرگ وی تایید شد.

وی موضوع غرق شدگی در این کانال را یکی از دغددغه های سازمان آتش نشانی شاهین شهر بیان کرد که باوجود توصیه های فراوان و نصب تابلوهای هشدار دهنده همچنان مورد بی توجهی خانواده های ساکن در اطراف این کانال قرار گرفته است و هر ساله با جاری شدن آب در این کانال شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

One Response to “کانال آبرسانی شاهین شهر باز هم قربانی گرفت”

  1. علی امامیان گفت:

    بنده از اهالی همون منطقه هستم . خودتونو خدای ناکرده چند ثانیه فقط جای اون خونواده داغدار قرار بدید و موثق مطلب بگذارید هییچ “حفاظ و” تابلو که البته برای کودکان پر جنب و جوش تو اون محل نفرین شده و نزدیک منطقه مسکونی وتنها بیمارستان شهر اگر هم تابلویی موجود باشه که نیست و حفاظ هم به هیچ وجه نیست و بنده هم شنیدم پلیس عدم حفاظو تایید کرده، و تابحال چند قربانی گرفته و انگار اتفاق خاصی رخ نداده مطلب گذاری واقعی و منصفانه بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.