۱۴:۲۸ - پنجشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

معلمان پرچم‌داران تربیت نسل‌های مؤمن انقلابی/ وعده های سرخرمن دشمن برای متوقف کردن ایران اسلامی است

سردار جوانی تاکید کرد: دشمن با شگردهای مختلف می‌خواهد کشورمان را پای میز مذاکره بکشاند تا از طریق مذاکره با دادن وعده‌های سر خرمن، حرکت روبه جلوی کشور را متوقف بکند.

به گزارش شاهین پرس، مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج فرهنگیان در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به‌طورقطع برگزاری این نشست در جوار هفت هزار شهید معنایی جزه گره خوردن بسیج به شهید و شهادت ندارد.

سردار یدالله جوانی بابیان اینکه هم‌جواری با شهیدان معنایی جز تجدید میثاق با شهیدان ندارد، گفت: بسیجی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نیروی همیشه حاضر درصحنه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر شهدا زنده بودند امروز چه‌ می‌کردند، خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند «معلمی شغل انبیا است»، معلمان نقش هدایت جامعه، تربیت نسل جوان، مقابله و ایستادگی در برابر انحراف‌ها، راه روشن را به طالبان حقیقت نشان داده‌اند را بر عهده دارند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه بابیان اینکه معلمان باید ببینند چگونه می‌توانند این‌گونه فعالیت‌ها را انجام دهند، گفت: اگر بخواهیم به‌عنوان یک معلم در انقلاب اسلامی نقش ایفا کنیم باید راه و منش انبیا را سرلوحه قرار دهیم و خود را برای ایفای نقش در شرایط امروزی که در دهه چهارم انقلاب هستیم آماده و مهیا کنیم.

سردار جوانی با بیان اینکه پیامبران آمدند تا بگویند سعادت بشر اجتناب و ایستادگی در برابر طاغوت و حرکت در مسیر خداوند است، اظهار کرد: طاغوت در همه زمان‌ها برای نزول شأنیت بشر و جلوگیری از سعادت بشر فعالیت کرده‌اند، آن‌ها به دنبال سیطره خود بر بشریان هستند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی، قیامی برای خدا بود، گفت: ملت ایران نفی طاغوت‌های داخلی و خارجی کردند، از اینجا است که شیطنت‌ها و کارشکنی‌های این طاغوت‌ها برای جلوگیری از گسترش تفکر انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، با اظهار اینکه از این زمان نقش معلمان در زمینه روشنگری بیش‌ازپیش به چشم می‌آید، گفت: معلمانی که با شهادت خود شمع تاریخ شده‌اند، خودشان شهید شدند و فرزندان شایسته‌ای را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

فعال و تحلیلگر سیاسی بابیان اینکه امروز ابعاد مبارزه با دستگاه سلطه پیچیده‌تر از گذشته شده است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و کشورهای مرعوب نظام سلطه امروز از دست انقلاب اسلامی بیشتر عصبانی هستند و جواب آن‌ها این هست که شهید بهشتی فرمود «ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

وی تأکید کرد: امروز خود آمریکایی‌ها هم اذعان می‌کنند ایران جزء چهار قدرت مؤثر جهانی است، ولی قبل از انقلاب، ایران فقط یک کشور دست‌نشانده بوده است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، بابیان اینکه دشمن بیشتر از هر چیز از گسترش تفکر انقلاب اسلامی در بین مسلمانان و کشورهای مسلمان هراس دارند، اظهار کرد: معلمان به‌ویژه معلم های بسیجی، باید در حوزه روشنگری گام بردارند، آن‌ها صحنه رویارویی حق و باطل را شفاف و برای تقویت جبهه حق تربیت نیرو بکنند، باید دانش آموزان در تراز انقلاب تربیت بکنند.

سردار جوانی با تأکید بر مسئله بصیرت افزایی، گفت: نقشه راه برای بصیرت افزایی نشان دادن راه حق و معرفی ویژگی‌ها طاغوت و خود طاغوت است.

وی، با اظهار اینکه امام راحل، آمریکا را شیطان بزرگ خواندند، تصریح کرد: امروز شرایط بسیار پیچیده شده است، نبرد ما در حوزه‌هایی تعریف می‌شود که باید آن‌ها را بشناسیم، امروز قدرت انقلاب اسلامی که تأسی گرفته از خون شهادت است جرأت را از آمریکا و صهیونیست گرفته است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، بابیان اینکه دشمنان خودشان تصریح دارند که جنگ با ایران به نفعشان نیست، گفت: آن‌ها جنگ نرم، اقتصادی و فرهنگی را علیه نظام اسلامی ما راه انداخته‌اند تا نخبگان، جریان‌های فکری سیاسی، مسئولان و آحاد جامعه را دچار اشتباه محاسباتی بکنند.

سردار جوانی با اظهار اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را تبیین کردند، تأکید کرد: تبعیت نکردن از استکبار و دشمن یک نقشه راه برای ما است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند افرادی درصدد هستند امام و خط امام را تحریف کنند، لذا باید در موزد امام شناخت کامل داشته باشیم تا بتوان آن را به نسل جدید معرفی کرد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، با تأکید بر اینکه دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنید، گفت: در کنار همه درس‌های که آموزش می‌دهید امام را به‌درستی به آن‌ها بشناسانید این‌گونه نباشد که برخی از دانش‌آموزانمان با امام بیگانه باشند.

سردار جوانی بابیان اینکه رهبری خطر نفوذ را بارها گوشزد کرده‌اند، اظهار کرد: امروز دشمنان برای نفوذ در مهدکودک‌ها هم برنامه نفوذ دارند چراکه دشمنان می‌گویند انقلاب اسلامی را متوقف نکنیم خودمان نابود می‌شویم.

وی با اشاره به جهاد کبیر، گفت: منشأ مشکلات دشمن با نظام جمهوری اسلامی همان کلمه شریف «لااله‌الاالله»، همان جمله «نه شرقی و نه غربی» است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، بابیان اینکه دشمن وقتی از اقدام نظامی علیه ما مأیوس شد، جنگ نرم و اقتصادی را به راه انداختند، اظهار کرد: آن‌ها برای به‌زانو درآوردن نظام، تحریم‌های گوناگون با عنوان‌های مختلف را به کار می‌برند، چراکه نظام را پای میز مذاکره بکشانند تا در برابرشان «بله» و «چَشم» بگوییم.‌

سردار جوانی، با اظهار اینکه تمدن نوین اسلامی بدون توانمندی و قدرت به معنا است، گفت: آن‌ها کشور اسلامی ما را ضعیف می‌خواهند تا در چشم برهم زدنی کشور را شخم بزنند.

وی بابیان اینکه معلمان باید پرچم‌دار تربیت نیروهای مؤمن انقلابی باشند، اظهار کرد: دشمن به دنبال گرفتن روحیه انقلابی از مردم کشور است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با  بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی معیشت و انقلاب هستند، توضیح داد: آن‌ها طوری در حال تلقین هستند که اگر معیشت می‌خواهند باید دست از نظام و انقلاب بردارید.

سردار جوانی بابیان اینکه این‌ها ازجمله دوقطبی‌های کاذب است، گفت: دشمن می‌گوید اگر دنبال انقلاب باشید به رفاه، معیشت، آسایش و … دست پیدا نمی‌کنید، اینجاست که معلمان باید روشنگری انجام دهند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات خود یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، یعنی انتخابات جزء دستاوردها و ارزش‌ها است، یعنی سرنوشت ملت به دست خودشان داده‌شده است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: شاخصه‌هایی که رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند بهترین سرفصل‌ها برای بصیرت افزایی در جامعه است.

سردار جوانی بابیان اینکه عده‌ای به دنبال هستند تا حضور مردم در انتخابات کاهش پیدا کند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور در انتخابات بک وظیفه شرعی است، انتخابات نوعی اقتدار ملی است.

وی با اظهار اینکه انتخابات باید در چارچوب قانون باشد، خاطرنشان کرد: شاهد بودید در سال 88 عده‌ای قانون را زیرا گذاشتند و می‌خواستند بر انتخابات مردم خدشه وارد کنند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه، بابیان اینکه انتخابات نوعی محک زدن سلیقه‌های سیاسی مردم است، گفت: معلمان باید برای انتخاب صحیح روشنگری کنند، ایشان فرمودند کاندیدها نگاهشان برای حل مشکلات به داخل باشد و به بیرون از مرزها نباشد.

سردار جوانی تأکید کرد: دشمن هرگز به دنبال گره‌گشایی از مشکلات نظام اسلامی ایران نیست.

وی، ایران اسلامی را به دلایل مختلف دارای ظرفیت برای فائق آمدن بر مشکلات بیان کرد و گفت: دشمن از طریق مذاکره با دادن وعده‌های سر خرمن می‌خواهد کشور را متوقف بکند.

به گزارش صاحب‌نیوز،‌ معلم شهید حبیب شریفی فرمانده سپاه سوسنگرد که در مهرماه سال 1359 به مقام رفیع شهادت نائل آمد شهید شاخص سال 1396 سازمان بسیج فرهنگیان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.