۱۰:۱۰ - پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲

به مناسبت فرارسیدن سال نو؛

پیام نوروزی امام جمعه شاهین شهر

حجة الاسلام ملکیان: همه ما باید نوروز را با همه خوبی ها و پیام هایش که خلاصه در یک پیام و آن انتظار و استقبال از بهار بشریت و خرمی دوران حاکمیت آخرین ولی خدا، منجی موعود است را گرامی بداریم وبا نیم نگاهی بر رفتار واعمال گذشته، فردایی روشن ومنور را رقم بزنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در پیام تبریک نووزی خود بهار را درس خداشناسی که همان اعتقاد به روز رستاخیز است دانستند.

يا مقلب القلوب و الابصار. يا مدبر اليل و النهار. يا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الي احسن الحال

بهار، درس خداشناسی، معادشناسی، تحول، رشد وتکامل است. اگرانسانها از این طبیعت زیبا درس بیاموزند، درحقیقت اعتقاد به رستاخیز را آموخته اند، دراین صورت باید سرآغاز چنان بعثتی را روز برترنامید.

فرارسیدن سال نورا به محضر ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم ومعزز شهداوایثارگران، روحانیت معزز ومردم مومن و شریف شاهین شهرتبریک و تهنیت می گویم.

نوروز، روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی برجهان است. همه سنت ها ودستورات اسلامی درباره نوروز نشان دهنده ویژگی برجسته و والای این ایام است.

درکنار هجوم گل ورنگ، ما به یاد داشته باشیم که برای صفای دل و آرامش روح یکباردیگر در ایام فاطمیه(س)به مرور زندگی و کرامات آن بانوی گرامی و درس های انسان سازش متوسل شده که راه نجات، در همین توسل است،همانگونه که حضرت ولی عصر(عج)فرمودند:(و فی ابنته رسول الله لی اسوه حسنه)و بهار واقعی جان، در گرو شکوفه های بهاری پندآموزی از ایشان است.

امیدوارم که سال نو در ظل عنایات خورشید عالمتاب جهان اسلام، سال برادری، اخوت و وحدت کلمه باشد و نصایح مقام معظم رهبری چنان در زندگی مان اثرکند که صفوف خودرا در مقابل کینه دشمنان تحکیم نمائیم، از زخارف دنیوی بپرهیزیم و با بکارگیری اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی را به اعلای درجه رسانده و خود را مهیای برپایی صحنه دیگری از مبارزه با دشمنان اسلام نمائیم. در سالی که گذشت توفیقات امت اسلام باعث شده تا دلهای مسلمین به اهتزاز پرچم اسلام در جهان استضحار بیشتری یابد.

در این لحظه نو شدن سال برای همگان آرزوی بهروزی و کامیابی کثیر و از آن یکتای بی همتا، تحول احوال به احسن الحال را طالب میشوم و حسن تدبیر عاقبتمان را از آن مدبر الیل والنهار مسئلت مینمایم.

مرتضی ملکیان

امام جمعه شاهین شهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.