شاهین پرس

زمان اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

کدخبر: 73654
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۰۴ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، فرایند انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی طبق برنامه زمانبندی شده در مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی و نظارت قرار دارد که از هفدهم فروردین ماه آغاز و تا سی ام این ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان گفت: براساس جدول زمانبندی شده نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز دوم اردیبهشت ماه پس از پایان بررسی صلاحیت ها اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق ماده ۹۰ قانون اساسی و ماده ۶۲ آیین نامه انتخابات از ساعت 8 صبح 21 اردیبهشت لغایت 27 اردیبشهت ماه سال جاری به مدت هفت روز برگزار می شود و باید یک روز قبل از برگزاری انتخابات پایان پذیرفته باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان به داوطلبان انتخابات تاکید کرد: داوطلبان تایید صلاحیت شده نسبت به مطالعه فصل پنجم آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخش مصوب ۱۳۸۱/۰۴/۱۶ هیأت وزیران که در سایت فرمانداری به نشانی: http://shahinshahrmeimeh.gov.ir موجود می باشد اقدام نمایند، تا از نحوه و قوانین تبلیغات آگاهی پیدا کنند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مطابق اعلام شورای نگهبان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز 2 اردیبهشت 96 برگزار می شود.

انتهای پیام/