۱۵:۴۴ - سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهین شهر و میمه:

تحقق اقتصاد مقاومتی با تولید و اشتغال از معروفات است/ترویج و گسترش معروفات در جامعه منکرات را کاهش می دهد

حجت الاسلام ملکیان تحقق اقتصاد مقاومتی، مسجد سازی، برگزاری مراسم اعتکاف و اجرای دیگر برنامه های پر محتوای فرهنگی مذهبی را از جمله کارهای نیک و معروف دانست و گفت: اگر کارهای نیک در جامعه ترویج داده شود منکرات نیز کم رنگ و کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش شاهین پرس، فرماندار شاهین شهر و میمه در اولین جلسه ستاد امر معروف و نهی از منکر در سال جاری که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و راههای تحقق آن برگزار شده بود گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، سیاست اصلی این ستاد باید اجرا و نهادینه کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در جامعه باشد.

علیرضا بصیری تاکید کرد پیگیری طرح های عملی کوتامدت و مدت دار اعضای ستاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از رویکردهای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان باشد.

امام جمعه شاهین شهر در این جلسه ضمن تبریک و گرامیداشت اعیاد مبعث و شعبانیه به اهمیت پرداختن دستگاه های اجرایی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر بر روی معروف ها کار شود چراکه هرچه بیشتر به کارهای معروف پرداخته شود منکرات در جامعه کمرنگ تر خواهد شد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی، مسجد سازی، برگزاری مراسم اعتکاف و اجرای دیگر برنامه های پر محتوای فرهنگی مذهبی از جمله کارهای نیک و معروف در جامعه است که نیازمند توجه بیشتر دستگاه های اجرایی است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین شهر و میمه برگزاری مراسم معنوی و باشکوه اعتکاف را از رویش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: مراسم اعتکاف در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها در استان قم با جمعیت اندک برگزار می شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی این مراسم در سطح کشور به صورت گسترده برگزار می شود که این خود یکی از معروفات است.

وی اضافه کرد: در حالی که تا چند سال قبل در شاهین شهر تنها در دو مسجد اعتکاف برگزار می شد با فضل الهی امسال 11 مسجد در این شهر پذیرای معتکفین بود و با یاری خدا سالهای آینده نیز این مراسم باشکوهتر برگزار خواهد شد.

اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور رئیس، نائب رئیس، دبیر و دیگر اعضاء ستاد با موضوع اقتصاد مقاومتی, تولید , اشتغال ظهر امروز در محل سال جلسات دفتر امام جمعه شاهین شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.