شاهین پرس

ضرورت توسعه پایدار با توجه جدّی به تولید و اشتغال/ تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی جهاد مسئولان است

کدخبر: 73380
۶ فروردین ۱۳۹۶ در ساعت ۱۱:۱۵ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، مدیر و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه در جوار شهدای گمنام در بوستان انقلاب شاهین شهر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا سنت حسنه و مرسوم دید و بازدید نوروزی را به جا آوردند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و با بیان اینکه مقاوم شدن اقتصاد کشور یکی از مهمترین ضروریات نظام جمهوری اسلامی است گفت: متاسفانه سیاست گذاری های قدرتهای جهانی در سالهای اخیر آسیب های زیادی بر اقتصاد کشورمان وارد کرده است.

علیرضا بصیری با تاکید بر اینکه همه موظف هستیم در مسیری که رهبر انقلاب برای سال جاری ریل گذاری کرده حرکت کنیم، به بیش از دو هزار واحد صنعتی و 10 شهرک و منطقه صنعتی شهرستان اشاره کرد و افزود: همانگونه که سال گذشته تلاش مجموعه شهرستان حفظ وضعیت موجود اشتغال بود در سال جدید نیز با توجه به ظرفیت های شهرستان در زمینه های صنایع و کشاورزی باید تلاش کنیم تا علاوه بر حفظ میزان تولید و اشتغال شهرستان در جهت افزایش، توسعه و ارتقاء آنها قدم برداریم که با همدلی و همکاری این کار سختی نیست.

وی تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی را جهاد امروز همه مدیران و مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد که با عزم و اراده و اجرای برنامه های هدفمند در همه شهرها و روستاهای شهرستان دین خود را نسبت به انقلاب، مردم و شهدا ادا کرده و بتوانیم در این مسیر به افتخارات کشور اضافه کنیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه سال 95 را سالی موفقیت آمیز برای شهرستان بیان کرد و افزود: سال گذشته شهرستان اصفهان پیگیر جدی برای حذف سهم ارزش افزوده شهرستان بود که خوشبختانه با پیگیری نماینده و برخی دیگر از مسئولان علاوه بر مبلغ 17 میلیارد تومان که معاونت حقوقی ریاست جمهوری به شهرستان اختصاص داده بود موفق شدیم مبلغ 75 میلیارد تومان سهم ارزش افزوده شهرستان را بگیریم که 24 میلیارد ریال استردادی بود و مبلغ 51 میلیارد تومان بر اساس جمعیت در بین شهرها و روستا تقسیم شد که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود این مبلغ بسیار گره گشا بود.

وی در واکنش به قطع خدمات برخی از دستگاهها بدلیل بدهی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی چنین رفتاری از سوی برخی از مسئولان دستگاهها دور از انتظار بود و با شعار اقتصادی همخوانی ندارد که در سال جاری با دستگاه هایی که بدون هماهنگی اقدام به قطع خدمات کنند بطور جدی برخورد خواهد شد.

بصیری با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در اردیبهشت سال جاری اظهار کرد: براساس روزشمار انتخابات پس از تشکیل هیئت اجرایی شهرستان از سی ام اسفندماه ثبت نام از داوطلبان آغاز شده و تا ساعت 24 ششم فروردین 96 ادامه دارد که تاکنون قریب به 230 نفر برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نام نویسی کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از مدیر و مسئولان دستگاه ها حق ندارند از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیداها استفاده کنند خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم که در در چارچوب قانون حرکت کرده و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم که این از ضروریات است.

رئیس ستاد انتخابات شاهین شهر و میمه ابراز امیدواری کرد که با همکاری بتوانیم انتخاباتی سالم با حضور و مشارکت حداکثری برگزار و زمینه خلق حماسه دیگر و برگ زرینی دیگری بر صفحات انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم دستگاه ها در سال جدید به گونه ای برنامه ریزی کنند که در جهت تحقق فرامین رهبر انقلاب گام برداشته باشیم، از ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نورزوی شهرستان و دستگاه های امدادی و خدمات رسان که در ایام تعطیل به مسافران خدمات رسانی می کنند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/