۱۰:۵۷ - جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

استاندار اصفهان:

پمپاژ ناامیدی به جامعه موجب نارضایتی مردم از انقلاب خواهد شد

زرگرپور گفت: پمپاژ و القاء ناامیدی به جامعه موجب نارضایتی مردم شده و تیشه به ریشه نظام خواهد زد.

به گزارش شاهین پرس، استاندار اصفهان در آیین افتتاح پروژه های شهرداری شاهین شهر گفت: در سه سال  و نیم گذشته 12 هزار و 700 طرح با اعتباری بالغ بر105 هزار میلیارد ریال در استان به بهربرداری رسیده که حدود 55 درصد طرحها توسط بخش خصوصی در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری، 25 درصد توسط شهرداریها و کمتر از 20 درصد نیز توسط دولت سرمایه گذاری و اجرا شده است.

رسول زرگر پوربا اشاره به سه هزارو 400 پروژه ای که در دهه فجر سال جاری ب اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال در سطح استان عملیاتی و به بهره برداری رسیده است افزود: بی انصافی است که با وجود این همه خدمت گفته شود دولت در این سه سال کاری انجام نداده است.

پمپاژ ناامیدی به جامعه موجب نارایتی مردم از انقلاب خواهد شد

وی با بیان اینکه برخی با سیاه نمایی ناامیدی را در جامعه پمپاژ می کنند افزود: اگر مردم به آینده امیدوار نبوده و از دولت ناراضی باشند نباید انتظار داشته باشیم که مردم با شکوه و ابهت در انتخابات شرکت کنند چرا که دولت جدای از نظام نیست و مردم این ناامیدی را از چشم نظام خواهند دید و باعث نارضایتی مردم از حکومت خواهد شد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: موضع گیری های سیاسی و جناحی در عرصه رقابت انتخاباتی که ناامیدی را به جامعه القاء کند تنها موجب تخریب رقیب انتخاباتی نمی شود بلکه تیشه به ریشه نظام و انقلاب خواهد زد.

وی استان اصفهان را سرآمد استان ها در داخل و خارج کشور بیان کرد و افزود: در سفر کاترین اشتون به عنوان رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به اصفهان گفت: اعتقاد داریم اصفهان قلب تپنده کشور ایران است.

شوراهای اسلامی مردم سالاری پیشرفته است که اصل مدیریت محلی را بر عهده دارد

زرگرپور انتخاب مدیریت کلان کشور و مدیریت محلی را دو کار مهم پیش روی کشور در سال 96 بیان کرد و افزود: شهرداری ها نوعی حکومت محلی و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و شوراهای اسلامی را نیز می توان به عنوان یک نوع مردم سالاری پیشرفته که اصل مدیریت محلی را به عهده گرفته اند قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه شوراها، شهرها را اداره می کنند، اظهار کرد: باید در انتخابات شوراها افرادی انتخاب شوند که به مسائل شهرها آگاه و در توسعه شهرها موثر باشند

استاندار اصفهان در تقسیم بندی شهرداری های استان اصفهان گفت: برخی از شهرداری های استان در حوزه ساخت و ساز، برخی در حوزه احداث پارک و فضای سبز و خدمات رسانی، تعدادی هم به مسائل اجتماعی و ساخت فرهنگسراها و عده ای نیز برای توسعه آینده شهرها به علم و تکنولوژی وابسته هستند که باعث خوشحالی است که برخی شهرداریها در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند.

وی شاهین شهر را شهری مستعد و نمونه در استان معرفی کرد و افزود: مجموعه مدیریت شهری شاهین شهر اعم از شهردار و اعضای شورای اسلامی توانسته است با برنامه ریزی های هوشمندانه و هدفمند امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای شهروندان شهر به ارمغان آورده و حتی در برخی پروژه های عمرانی از مدیریت شهری اصفهان نیز گام بلندتری برداشته است.

بزرگترین فرهنگسرای شهر به نام خانواده و پارکینگ طبقاتی آدینه سال 96 افتتاح خواهد شد

شهردار شاهین شهر در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت زهرا(س) گفت: شهرداری شاهین شهر در سال 95 به طور متوسط هر سه ماه یکبار تعدادی از پروژه های خود را طی مراسمی به بهره برداری رسانده و با پایان دوره چهارم شورای شهر شهرداری هیچ پروژه نیمه تمامی نخواهد داشت.

حسین امیری در تشریح پروژه های عمرانی بیان کرد: شهرداری شاهین شهر امروز با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال، مدرسه 12 کلاسه شهدای مدافع حرم با زیر بنای 1600 متر مربع در محله شهید ردانی پور، فرهنگسرای هنر و بوستان مجاور آن در محله خانه کارگر به مساحت چهار هزار و 800 متر مربع، فرهنگسرای دانش و خلاقیت و بوستان مجاور آن در خیابان شهید بهشتی به مساحت هزار و 400 متر مربع، ایستگاه هوشمند اتوبوس شهید خرازی به مساحت 252 متر مربع، فاز یک مجموعه تفریحی گردشگری شاهین شهر با مساحت 15 هکتار و سکوی بار انداز زباله به مساحت ده هزار متر مربع را به بهره برداری رساند.

وی افزود: پروژه فرهنگسرای خانواده به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شهر و مجموعه اداری و پارکینگ طبقاتی آدینه در خیابان فردوسی شاهین شهر با ظرفیت حدود 400 خودرو در اردیبهشت سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

همه پروژه های شهرداری شورای دوره چهارم به بهره برداری رسیده است

حجت الاسلام بیدرام رئیس شورای شهر نیز در این مراسم گفت: برنامه ریزیهای کارشناسی شده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر باعث شد علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام دوره قبل، تمامی پروژه های طراحی شده در این دوره افتتاح و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.