۱۵:۴۵ - جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

امام جمعه وزوان:

مسئولان دیپلماسی سیاسی باید با قدرت از حقوق ملت ایران دفاع کنند/در برابر قدرتهای زورگو نباید فرش قرمز پهن کرد

حجت الاسلام زمانی گفت: انتظار ملت ایران پاسخ دندان شکن و با قاطعیت دولتمردان به زیاده خواهی های دشمنان است.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب و امام (ره)گفت: توصیه های رهبر انقلاب و امام امت یک راهبرد اساسی برای همه مسئولان بویژه مسئولان دیپلماسی سیاسی کشور است که در مذاکرات خود باید همیشه از موضع قدرت وارد شوند چرا که هرکجا در مقابل دشمنان احساس ضعف کردیم آنها پرورتر شدند.

حجت الاسلام یدالله زمانی با بیان اینکه شیطنت ها و زیاده خواهی های دشمنان ایجاب می کند که در مقابل آنها نقاط قوت و دارایی های خود را برجسته تر نشان دهیم خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان باید توجه داشته باشند که در قراردادها و مذاکرات باید بر توان خود که همان امت اسلامی و مردم همیشه در صحنه هستند تکیه کنند.

وی علت خارج شدن دولت عراق از لیست ممنوعیت مهاجرت به آمریکا را ایستادگی دولت و ملت عراق در برابر مواضع ترامپ دانست و با ابراز تاسف گفت: اما متاسفانه ما در برابر زیاده خواهی های دشمن فرش قرمز پهن کردیم که اگر ما نیز در برابر قدرت های استعمارگر ایستادگی کرده بودیم امروز دشمن پر روتر نمی شد.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان با تاکید بر اینکه مسئولان و دولتمردان باید با قدرت و اقتدار با دشمنان برخورد کنند خاطرنشان کرد: انتظار ملت ایران پاسخ دندان شکن و با قاطعیت دولتمردان به زیاده خواهی های دشمنان است.

وی بر حضور افراد توانمند و متعهد در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و افزود: متاسفانه حضور بسیاری از افراد ناکارآمد، بی تاثیر و بی دغدغه در شوراهای شهر و روستا هیچ مشکلی از مردم را رفع نکرده است و این خیانتی بر مردم و شهر است، نباید قوم گرایی و تعصبات بیجا را به شوراهای شهر و روستا پیوند زده و مانع حضور افراد توانمند و متعهد شویم.

حجت الاسلام زمانی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و خدمت صادقانه تصریح کرد: مسئولان در پایان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید پاسخگو باشند که در بالابردن توان داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان در این سال چه کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

وی با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکرم مادران و همسران شهدا با تاکید بر رعایت حقوق همه جانبه از خانواده های شهدا و تداوم راه آنها اظهار کرد: باید تلاش کنیم کاری انجام دهیم که شهدا از ما راضی و شرمنده آنان نباشیم،

حجت الاسلام زمانی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و خدمت صادقانه تصریح کرد: مسئولان در پایان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید پاسخگو باشند که در بالابردن توان داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان در این سال چه کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

وی با انتقاد از برکزاری بسیاری از همایش ها و سفرها که جنبه تبلیغاتی دارد گفت: مسئولان بجای برنامه های تشریفاتی باید کاری انجام دهند که مردم امید به آینده داشته و دغدغه اشتغال نداشته باشند.

امام جمعه شهر وزوان اجرای طرح تحول سلامت را از جمله طرح های موفق دولت یزدهم نام برد و افزود: از مسئولان شهرستان و استان انتظار می رود مشکلات بخش میمه در زمینه بهداشت، صنعت و کشاورزی را با جدیت پیگیر باشند و با فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان از مهاجرت بی رویه آنان که خود معضل و تهدیدی مهم است جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.