۱۸:۱۵ - چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر

امسال 15 هزار و 300 دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی شاهین شهر

تعداد کل دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی 15 هزار و 300 نفرند، گفت: امسال حدودا 2 هزار و 700 کلاس اولی در این شهرستان وارد مدارس می‌شوند.

Classroom2       رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه تعداد کل دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی 15 هزار و 300 نفرند، گفت: امسال حدودا 2 هزار و 700 کلاس اولی در این شهرستان وارد مدارس می‌شوند.

به گزارش شاهین نا ، جهانگیر شفیعی با اشاره به نزدیک شدن سال تحصیلی، اظهار کرد: براساس دستورالعمل 470/187867 در تاریخ 9 مرداد 1392 مبنی بر بازگشایی مدارس و تشکیل ستاد پروژه مهر اقدام به تشکیل کمیته‌های فرعی جهت هرچه بهتر برگزار شدن این پروژه کردیم که مقرر شد مسئولان کمیته‌های فرعی جلساتی را تشکیل و طبق شر وظایف هر 15 روز حداقل گزارش عملکرد و روند کارها را به ستاد گزارش دهند.

وی با اشاره به اعضای کمیته ستاد پروژه مهر افزود: ریاست اداره، معاونت آموزش متوسطه، معاونت برنامه‌ریزی، معاونت محترم پرورشی، مسئول حراست، مسئول ارزیابی و مسئول آموزش متوسطه دبیر ستاد پروژه مهر هست.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر با اشاره به نقش مدارس و مدیران و کادر اداری مدارس در پروژه مهر، متذکر شد: مدارس نیز باید کمیته‌هایی تحت عنوان پروژه مهر در مدارس با محوریت مدیر و معاونین آموزشگاه و نمایندگان معلمان و اعضای انجمن اولیا و اعضای شورای دانش‌آموزی و خدمت‌گزار مدرسه تشکیل دهند که وظیفه آن‌ها زمان‌بندی و اولویت‌بندی جهت بازگشایی مدارس و تشکیل شورای معلمان قبل از شروع سال تحصیلی، تنظیم برنامه هفتگی، تنظیم تقویم اجرایی مدرسه، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در مجموع آماده نمودن آموزشگاه از همه نظرات و جهات برای شروع سال تحصیلی است.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان وادارت در این پروژه نقش دارند، تأکید کرد: مقرر شد که نواختن زنگ مهر با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان شهید مولایی ویکی از مدارس شهر گز نواخته شود.

شفیعی با اشاره به اینکه امسال 70 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در اردوهای طرح هجرت شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: امسال با توجه به کمبود اعتبارات توانستیم با کمک بسیج دانش‌آموزی 15 آموزشگاه در سطح این شهرستان را شاداب سازی،تعمیر، زیباسازی و تجهیز نماییم.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 900 نفر از کارکنان فرهنگی ما در مسیر رشد علم و تربیت به کمک دانش‌آموزان در سطح شهرستان خواهند آمد، اذعان داشت: تعداد مدارس مقاطع ابتدایی در این شهرستان 68 مدرسه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه تعداد کل دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی 15 هزار و 300 نفرند، تصریح کرد: امسال حدودا 2 هزار و 700 کلاس اولی در این وارد مدرسه می‌شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.