۱۵:۳۳ - جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

برگزاری کنفرانس حمایت از فلسطین در ایران بسیار معنادار و مفید بود/ ترامپ قدرت ریاست جمهوری چهار ساله ندارد

حجت الاسلام ملکیان گفت: علی رغم دشمن برای به انزوا کشاندن و از صحنه بیرون بردن ایران از صحنه های سیاسی منطقه برگزاری کنفرانس حمایت از فلسطین بسیار معنادار و مفید بود.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر را گرامی داشت و گفت: اقدام بسیار خوب هیات رزمندگان اسلام شهر اندیمشک خوزستان در شاهین شهر نشان از این دارد که یادگاران دوران دفاع مقدس همسنگران شهید خود را فراموش نکرده اند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با اشاره به بارش نزولات آسمانی در شهرها و استان های مختلف کشور که در برخی مناطق سختی هایی برای مردم بوجود آورد گفت: شاید علت اینکه در سراسر کشور بجز برخی مناطق استان اصفهان شاهد بارش نزولات آسمانی بودیم گناه و معصیت در این مناطق باشد که از خداوند طلب عفو و بخشش می کنیم. کشور اسلامی

وی به ششمین کنفرانس بین ال مللی حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن برای به انزوا کشاندن و از صحنه بیرون بردن ایران از صحنه های سیاسی منطقه و وعده و وعیدهای عربستان برای جدا کردن سران مقاومت از ایران تلاش می کنند برگزاری این کنفرانس با حضور روسای مجالس کشورهای جهان و نمایندگان نهاد های بین المللی و بیش از 80 کشور اسلامی در تهران بسیار معنادار و مفید بود.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر افزود: گرامیداشت یاد رهبر سیاسی آمریکا شهید مالکوم ایکس در ابتدای مراسم از سوی رهبر انقلاب اسلامی بیانگر این موضوع است که باید یاد و خاطره شهدای اسلام از هر نژاد، ملیت و قاره ای گرامی داشته شود و فرقی ندارد که این شهید 50 سال قبل رهبر سیاسی آمریکا بوده و به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در این کنفرانس که تاکید کردند: باید مفاهیم امت اسلامی و برادری اسلام با تمام قدرت در جهان احیا شود افزود: وجود شخصیت های همچون مالکوم ایکس نشان ظرفیت جامعه آمریکا بخصوص کسانی که تحت ستم و تبعیض نژادی قرار گرفته و امروز نیز به جرم مسلمان بودن نمی توانند به کشور آمریکا سفر کنند، است.

حجت الاسلام ملکیان به برخی اقدامات رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: هرچند ترامپ از برخی موضع های خود عقب نشینی کرده اما اقدامات جنجالی ترامپ در این مدت کوتاه موجب زاویه گرفتن برخی از متحدان همیشگی و سرسخت اروپایی نیز شده و مردم آمریکا را به یقین رسانده که ترامپ قدرت ریاست جمهوری چهار ساله را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.