شاهین پرس

تهدید و تحریم های استکبار هیچ اثری در ملت ایران ندارد

کدخبر: 72523
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ در ساعت ۱۲:۲۸ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، مرور تاریخ بلند و پر افتخار ایران اسلامی بیانگر این است که از بهمن 57 که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید دولت های غربی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سیاست خصمانه ای علیه ملت ایران در پیش گرفتند بطوریکه تاریخ 38 ساله ایران اسلامی سراسر شاهد خصومت و کینه ورزی های استکبار جهانی در اشکال و حوزه های مختلف است که حمایت مالی و تسلیحاتی از صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله، ساقط کردن هواپیمای مسافریری و تصویب تحریم های ظالمانه علیه کشورمان از مهمترین این دشمنی ها است.

امروز نیز پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت جمهوری خواه دونالد ترامپ در حالی بر سرکار آمده که همان مسیر و سیاست های ضد ایرانی روسای قبلی آمریکا را تکرار می کند با این تفاوت که روسای قبلی آمریکا اقدامات جنایتکارانه خود را پشت پرده انجام می دادند اما وی همه افکار خود را به زبان می آورد.

مرور تاریخ و تمدن مردم ایران بویژه در طی 38 سال گذشته نشانگر این است که تحریم ها و تهدیدهای استکبار تاکنون نه تنها تاثیری در اراده این ملت نداشته بلکه هیچ گونه هراسی نیز نداشته اند و همواره با اراده ای قوی آماده رویارویی و ایستادگی در مقابل فشارها و تهدیدات بیگانگان بوده و هستند البته کلید و رمز این استقامت را می توان در ایمان قوی و عزم راسخ امام امت و رهبر معظم انقلاب دید چرا که چه در آغاز قیام علیه استبداد پهلوی و چه در دوران دفاع مقدس و چه در این دو دهه گذشته تنها ابزار مقابله ایمان و توکل به خدا و عزمی راسخ برخواسته از شجاعت بوده که امروز ملت ایران را در قله عزت و سرافرازی قرار داده است.

هرچند ملت با ایمان و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن در لبیک به امر رهبر عزیز انقلاب یکپارچه به میدان آمده و پاسخ محکمی به اظهارات نژاد پرستانه و سخیف دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه استکبار جهانی در تهدید ایران اسلامی دادند ولی بهانه ای شد تا نظر تعدادی از مردم و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه را جویا شویم.

*******************************

ایران اسلامی امروز در قله های افتخار ایستاده است

فرماندار شهرستان ضمن قدر دانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا خار چشمی در چشم دشمنان بوده است و همواره در تلاش برای زانو در آورده این نظام بودند ولی به لطف خدا انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام به پیروزی رسید و در ادامه به دست خلف صالح ایشان دستاوردهای بزرگی را کسب کرد.

علیرضا بصیری دستاوردهای علمی، فناوری، نانو، موشکی، هسته ای و ورزشی، را برشمرد و افزود: جوانان مومن و انقلابی با تکیه بر ایمان به خدا و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی را به قله های افتخار رسانده اند.

وی امنیت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز به برکت ایثار جوانان و خون هزاران شهید در میان کشورهای منطقه ایران اسلامی جزیره امن و ثبات است.

فرماندار شهرستان تصریح کرد: استکبار جهانی در 38 سال گذشته با توطئه، تحریم و تهدید همواره در تلاش برای مقابله با ایران اسلامی بوده ولی تاکنون موفق نشده است.

 *******************************

تهدید ترامپ نتیجه ترس او از عظمت ایران است 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه نیز حضور چشمگیرتر از سالهای قبل مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشانگر امیدواری مردم به نظام و انقلاب دانست و گفت: مردم ایران اسلامی علی رغم وجود برخی مشکلات در زندگی که باید رفع شود نشان دادند که با همه فشارها و تهدیدات هنوز به اهداف انقلاب پایبند و علاقه مند هستند.

سرگرد پاسدار مهدی ابراهیمی خاطرنشان کرد: گرچه تاکنون همه آرمان های انقلاب و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی محقق نشده اما تا تحقق همه اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی راهی نمانده است که این مهم نیازمند اتحاد، تلاش و همدلی بیشتر مسؤولان و مردم و حضور همیشگی در صحنه ها و عرصه های مهم کشور است.

وی کادرسازی را راه رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد استکبارستیزی و نه بزرگ و شجاعانه ملت و انقلاب ایران به آمریکای جهانخوار و صدور این دیدگاه به جهان که خود را به شکل بیداری اسلامی و بیداری ملت های مظلوم جهان نشان داده بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز ایران نقش عمده ای را در تحولات و معادلات جهان ایفا می کند و این نقش بزرگ ناشی از استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه تاکید کرد: تهدید رؤسای جمهور آمریکا در طول انقلاب اسلامی و در برهه های مختلف معلول ترس آن ها از عظمت ملت ایران است و همه دنیا شاهد هستند که چگونه ملت ایران در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن پاسخ دندانشکنی به تهدید و اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا دادند.

*******************************

بهرام عمویی نیز در خصوص جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا گفت: جمهوری اسلامی ایران موفق شد به رهبری حضرت امام(ره) رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و به عنوان یک الگوی حکومت اسلامی در دنیا مطرح شود و گرچه در طی 38 سال گذشته خدمات شایانی ارائه کرده است اما هنوز با اهداف و آنچه که مدنظر امام راحل بود فاصله داریم و امیدوراریم که به لطف خدا و  همت مردم بتوانیم به آن قله ها دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز رهبر انقلاب و مردم ما آماده خیز بزرگ برای رسیدن به قله های تعالی اسلام و کشور هستند خاطرنشان کرد: برای رسیدن به قله های تعالی باید دست اندرکاران اجرایی کشور هم بتوانند همپای رهبری و در جهت خواسته های مردم گام بردارند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان اضافه کرد: البته ملت ایران همواره آمادگی خود برای حضور در میدان های سخت و حمایت از انقلاب را ثابت کرده اند، اما بعضاً مسؤولان و مدیران کشور در اجرای آرمان های بلند اسلام و انقلاب کم می آورند و عقب تر از مردم هستند.

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است

عمویی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدن به شعار« نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و تشکیل حکومت بر مبنای اسلام و حفظ استقلال سیاسی دانست و اظهار کرد: اینکه جمهوری اسلامی علیرغم میل قدرت های شرق و غرب ‏حکومتی را تشکیل داده که برخلاف اراده آن هاست دستاورد بسیار مهمی است که می توانیم در دنیا با افتخار از آن یاد کنیم.

وی تأکید کرد: البته در این مسیر استقلال ما و نرفتن زیر بار قدرت های استکباری مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است، اما تحمل این سختی ها سبب پیشرفت و خوداتکایی ما شده و ما را در بسیاری از امور از وابستگی به بیگانگان نجات داده است.

رییس جمهور آمریکا باید بفهمد که ملت ایران ملت ایثار و شهادت است

مسؤول انجمن خیرین مسکن ساز شاهین شهر و میمه با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ و تهدید جمهوری اسلامی، تاکید کرد: اگر رییس جمهور کنونی آمریکا مروری بر وقایع گذشته در توطئه های آمریکا علیه جمهوری اسلامی داشته باشد، متوجه می شود که آمریکا در قضیه حمله به طبس و طوفان شن و جنگ تحمیلی نتوانست کاری انجام دهد و شکست خورد و اگر دولتمردان آمریکا مشی مردم ایران در مواجهه با تهدیدها و تحریم ها را بررسی کنند می فهمند که مردم ما زیر بار ظلم و تهدید و ارعاب نمی روند.

عمویی بیان کرد: مردم ایران از جان و مال خود گذشته اند تا زیر بار ظلم نروند و وقت آن رسیده که آمریکایی ها بفهمند که ملت ایران ملت شهادت و فداکاری در راه تحقق اسلام و آرمان های انقلاب است، آن ها باید بفهمند اگر مردم ایران عافیت طلب بودند هیچ وقت با رژیم شاه مبارزه نمی کردند و در 8 سال جنگ تحمیلی جانانه در مقابل دشمن ایستادگی و ایثار و جانفشانی نمی کردند.

*******************************

نباید تنها به پدافند علیه هجوم فرهنگی دشمن بسنده کنیم

فعال فرهنگی شاهین شهری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: پیشرفت روز افزون دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی سبب شده تا دشمنی استکبار با ایران عیان شود و از پرده پوشی دست برداشته و امروز علناً با انقلاب اظهار دشمنی کند که این بیانگر اقتدار  و گسترش انقلاب اسلامی است.

هاجر انجمنی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که در برابر دشمنی ها و حملات سخت و نرم دشمنان مقاوم است و سر خم نمی کند اضافه کرد: امام خمینی(ره) فرمودند آن جایی نگران شوید که دشمن برای شما دست می زند و شما را تشویق می کند، امروز دشمن به ما ترشرویی می کند و این نشان از موفقیت انقلاب در رسیدن به اهداف مهم خود است.

وی افزود: امام راحل عظیم اشان در جایی دیگر فرمودند که امیدشان به دبستانی ها است، امروز هم باید سعی کنیم تا ارزش ها و آرمان های انقلاب را به نسل چهارم و پنجم انقلاب منتقل کنیم، شرکت این نسل ها در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که تا حدودی در این هدف موفق بوده ایم، اما لازم است تا بیشتر هوشیار باشیم.

این فعال فرهنگی حوزه بانوان اظهار کرد: امروز دشمن هم خیلی کار می کند و هم به فکر نفوذ در نسل های چهارم و پنجم انقلاب و تزریق باورهای غلط به آنان است بنابراین نباید تنها به پدافند علیه حملات و هجوم فرهنگی دشمن بسنده کنیم، بلکه باید با کار فرهنگی قوی و معرفی چهره واقعی استکبار به مردم آن ها را مجبور به دفاع کنیم و ابتکار عمل را در دست بگیریم، اگر چنین شد می توانیم پیروز شویم.

وی بزرگترین دستاورد قابل افتخار انقلاب در دنیا را استقلال و عزت ملی عنوان کرد و افزود: استقلال بی نظیر ملت ایران را هیچ کشوری در دنیا ندارد، برای حفظ این دستاورد بزرگ باید پایبند به اصول و آرمان های انقلاب باشیم.

انجمنی با اشاره به حضور نسل های جدید انقلاب که زمان انقلاب را درک نکرده اند در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: حضور نسل چهارم و پنجم انقلاب در صحنه های انقلاب از جمله راهپیمایی بزرگ 22 بهمن بیانگر استمرار پیروزی انقلاب است.

وی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: بهترین پاسخی که امروز ما ملت ایران می توانیم به رئیس جمهور آمریکا در قبال تهدید و یاوه گویی ها بدهیم همان کلام رهبر معظم انقلاب است که فرمودند« آقای ترامپ ما از شما متشکریم» ، ما از ترامپ متشکریم که کار ما را راحت کرد و آمریکای بدون روتوش را به دنیا معرفی کرد چرا که این معرفی، کاری است که ملت ایران 38 سال است می خواهد انجام دهد و برای آن تلاش می کند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه نژادپرستی در اصل موجودیت کشور آمریکا وجود دارد، تصریح کرد: با آمدن ترامپ و اظهارات نژادپرستانه او اتفاق جدیدی رخ نداده است، با مطالعه تاریخ می بینیم که فلسفه تشکیل ایالات متحده امریکا بر اساس نژادپرستی است.

وی اضافه کرد: جغرافیای سرزمین کنونی آمریکا متعلق به سرخپوست هایی است که بیش از دو هزار و 500 سال سابقه زندگی در آن را داشته اند و اروپایی ها از کشورهای مختلف این سرخپوست ها را قتل عام کردند که این بزرگترین نسل کشی تاریخ جهان بود.

انجمنی ادامه داد: بعد از قتل عام وسیع سرخپوست ها نوبت به سیاه پوست ها رسید که آن ها را به فجیع ترین شکل ممکن و به صورت کالا و برده و در قفسه های افقی در زیر زمین کشتی ها برای بهره کشی از آفریقا به آمریکا آوردند و در این بین هر کدام از آن ها که بیمار می شدند را به دریا می انداختند.

وی با تأکید بر اینکه سیاه پوستان امروز آمریکا در واقع نسل های بعدی همان بردگان هستند خاطرنشان کرد: کاری که امروز ترامپ انجام می دهد بیان شفاف این واقعیت ها است، و گرنه رؤسای جمهور دیگر آمریکا هم نژادپرست بودند اما برای فریب افکارعمومی این ماهیت پلید خود را پشت پرده نگه می داشتند.

*******************************

ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی در 38 سال گذشته بارها نشان داده اند هر جا آمریکا و دنیای استکباری برای نظام ما خط و نشان کشیده‌اند آن‌ها خیلی جدی تر با حضور در صحنه توطئه‌ها را خنثی و نقشه‌های شوم آنها علیه نظام اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند.

امسال نیز ملت ایران با حضور در راهپیمایی حماسی روز 22 بهمن که نشان از اوج همدلی و وحدت این ملت همیشه سرافراز داشت نشان داد تهدید و تحریم دشمن هرگز ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی باز نخواهد داشت و بصیرت و موقعیت شناسی آنان همواره فرصت هر گونه بهره‌برداری و سواستفاده را از دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته است.

انتهای پیام/