شاهین پرس

هرگونه کوتاهی و بی توجهی به حقوق مردم خیانت به انقلاب محسوب می شود

کدخبر: 72479
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ در ساعت ۳:۱۱ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: امروز بار دیگر مردم ایران با تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و انقلاب، وحدت و اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند و بالندگی و شکوفایی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام یدالله زمانی ادامه داد: امروز دنیا شاهد برگزاری بزرگترین راهپیمایی مردمی  و حضور ملتی است که در همه عرصه های حضور فعال دارند و از امام و رهبر و انقلاب خود حمایت می کنند، امروز مردم به فرمان رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند تا تهدیدها و یاوه گویی های دشمنان را پاسخ گویند و به رؤسای جمهور آمریکا اعلام کنند که گزینه های شما روی میز مانده و آن ها با خود به گور خواهید برد.

ترامپ پنجه چدنی آمریکا را از زیر دستکش مخملی آشکار کرد

امام جمعه وزوان‏ افزود: گزینه ملت ایران استقامت و ایستادگی بر آرمان های انقاب است، ترامپ با حرکات خود چهره واقعی هیئت حاکمه کاخ سفید را به دنیا نشان داد و پنجه چدنی آن ها را از زیر دستکش مخملی هویدا ساخت.

حجت الاسلام زمانی ‏اظهار کرد: امروز ملت ایران رساتر از همیشه به جهانیان اعلام کرد که استکبار جهانی و ایادی آن کاری از پیش نخواهند برد و حضور میلیونی مردم و هدایت ها و حمایت های رهبر عزیز انقلاب با استعانت از خون شهیدان نشان داد که انقلاب راه خود را با قدرت ادامه می دهد و ان شاء الله به زودی شاهد نابودی قدرت های استکباری و ایادی آن ها خواهد بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل سال ها تلاش و ایثار و مجاهدت مردان و زنان و جوانان این مرز و بوم است و امروز باید تلاش کنیم تا نسل سوم و چهارم را بیشتر با فرهنگ انقلاب آشنا کنیم، باید مسؤولان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی زمینه امید مردم به انقلاب را فراهم کنند و مردم نیز باید با حضور همیشگی در صحنه ها و حمایت از مسؤولان خدمتگزار همواره در راه انقلاب بمانند و امانتدار خوبی برای راه امام(ره) و انقلاب باشند.

امام جمعه وزوان‏ تصریح کرد: امروز هر گونه بی توجهی به حقوق مردم و کوتاهی در انجام وظیفه خیانت به انقلاب محسوب می شود و نابخشودنی و همراه با عقوبت سخت خواهد بود.

بهترین گزینه برای امنیت کشورها تکیه بر توانمندی داخل و عدم دخالت قدرت های استکباری است

حجت الاسلام زمانی ‏با اشاره به  حکم تاریخی امام(ره) در صدور حکم ارتداد سلمان رشدی در25 بهمن سال 67، گفت: این حکم به موجب توهین سلمان رشدی ملعون به پیامبر اعظم(ص) صادر شد، این حکم سبب ایجاد وحدت بیشتر در میان مسلمانان شد.

وی با اشاره به سالروز تاریخی فتوای میرزای شیرازی در لغو قرارداد انحصاری توتون و تنباکو، بیان داشت: با این حکم دست اجانب از منابع اقتصادی ایران کوتاه شد.

امام جمعه وزوان‏ اظهار کرد: پیروزی های محور مقاومت در سوریه و آزادی موصل و مقابله به مثل انصارالله یمن در پاسخ میدانی به متجاوزان سعودی معادلات مثلث شوم آمریکایی تکفیری صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد که بهترین گزینه برای امنیت کشورها تکیه بر توانمندی داخل و عدم دخالت قدرت های استکباری است.

انتهای پیام/