شاهین پرس

جمهوری اسلامی مردمی ترین نظام جهان است/ مرزهای انقلاب اسلامی تا بیخ گوش اسراییل پیشروی کرده است

کدخبر: 72413
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ در ساعت ۸:۲۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم عبدالحسین یوسفیان در مسجد جامع وزوان خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم از نشانه های استکبار ستیزی مسئولان است.

حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب الهی و دینی بودن انقلاب اسلامی را از جمله دلایل دشمنی استکبار و عوامل او بیان کرد و افزود: یکی از دلایلی که استکبار جهانی پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با این نظام دشمنی می کنند حرکت انقلاب در مسیر اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور جدید آمریکا یک دیوانه واقعی است افزود: آمریکا، انگلیس و اسرائیل از اسلام آل سعود و آل خلیفه و طیب اردوغان و ترسی ندارند چون اسلام آنها نشات گرفته از تعالیم الهی و ناب محمدی نیست و به همین دلیل به دنبال از بین بردن ساختارهای اسلامی و اعتقادی مردم ما هستند انگلیس بهائیت را ایجاد و تقویت می کند کنگره آمریکا نیز با تصویب بودجه های کلان صدها شبکه ماهواره ای راه اندازی می کند تا قرآن و اسلام را از مردم مسلمان ایران بگیرد.

جمهوری اسلامی مردمی ترین نظام جهان است

مسئول دفتر ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مردمی بودن انقلاب اسلامی را دومین علت دشمنی دانست و تصریح کرد: دمکراسی ترین کشور در دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی است که طی 37 سال حدود 37 انتخابات آزاد داشته است.

وی با اشاره با مشارکت بالای مردم در انتخابات مختلف انقلاب اظهار کرد: مردمی ترین نظام در دنیا جمهوری اسلامی است در ایران مردم رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و حتی رهبر کشور را با یک واسطه انتخاب می کنند در حالی که روسای جمهور آمریکا تنها با 25 یا 28 درصد مشارکت انتخاب می شوند.

حجت الاسلام طباطبایی نسب با بیان اینکه مقتدرترین، با ایمان ترین، شجاع ترین و بصیرترین رهبر دنیا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است خاطرنشان کرد: علت دیگر دشمنی های استکبار وجود رهبری مقتدر است که کنگره آمریکا سیاست های خود را بر اساس بیانات ایشان در ابتدای سال شمسی تنظیم می کند.

وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب افزود: پوتین فردی بسیار متکبر و مغرور است اما به محض ورود به ایران علی رغم انتظار رئیس جمهور برای استقبال تقاضای دیدار با رهبر انقلاب کرده و حدود دو ساعت ملاقات می کند و می گوید نمی توانم از دیدار رهبر انقلاب دل بکنم.

مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبر انقلاب یک عالم مقتدر و شجاعی است که تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است افزود: دبیر کل سازمان ملل در دیدار به رهبر انقلاب می گوید ما شما را نه تنها رهبر جمهوری اسلامی ایران بلکه رهبر جهان اسلام می دانیم.

وی تاثیر گذاری انقلاب اسلامی را دیگر علت دشمنی استکبار عنوان کرد و افزود: امروز مرزهای انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه مرزهای انقلاب اسلامی از منطقه بعلبعک در جنوب لبنان تا کنار نیروهای مقاومت و انصارالله یمن را درنوردیده است.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی در کنار مردم مظلوم سوریه و عراق و یمن و شیعیان ستم دیده بحرین قرار دارد، امروز خدمات جمهوری اسلامی به مسلمانان جهان خود را در نیجریه و در قامت مجاهد نستوه شیخ زکزاکی و در حمایت از شیعیان نیجریه نشان می دهد، فرمانده داعش اعتراف می کند که تنها کسی که توانست آن ها را از سامرا بیرون کند فرمانده سپاه قدس ایران یعنی سرلشکر قاسم سلیمانی بود، امروز مجاهدین یمنی با موشک های با برد بیش از 700 کیلومتر نقاط حساس عربستان را هدف قرار می دهند.

حجت الاسلام طباطبایی نسب علت انقلاب های مخملی و رنگین را سست بودن پایه های آن نظام خواند و خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرترین است چراکه تاثیرگذارترین انقلاب در جهان است.

وی افزود: امروز نیروهای مجاهد انصارالله یمن با موشک های بالستیک برد 700 کیلومتر نقاط حساس عربستان را می توانند هدف قرار دهند و نیروهای مقاومت نبز با بیش از 800 موشک تنظیم شده روی تل آویو مجهز است که همه از اقتدار و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی و علت دشمنی استکبار جهانی است.

دشمن می خواهد با فاسد کردن جوانان سرعت پیشرفت کشور را کاهش دهد

مسئول دفتر ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ایران امروز را با ایران 10 سال قبل و قبل تر متفاوت خواند و اظهار کرد: جوانان ایرانی با سن متوسط 30 سال دامنه انقلاب اسلامی را در سخت ترین شرایط تحریم به نوک قدرت و اقتدار رسانده اند.

وی ماموریت امروز دشمن را ترویج فساد و بی بندوباری در بین جوانان ایران اسلامی مطرح و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران اولین و تنها کشور علمی با مراتب بالا در منطقه خاورمیانه است و این قدرت و اقتدار علت دشمنی دشمنان است و در تلاش هستند تا جوانان عزیز ما را به فساد بکشانند چراکه جوان فاسد کشور را به اقتدار و موفقیت نمی رساند.

حجت الاسلام طباطبایی نسب خطر امروز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را کمتر از خطر اعتیاد به مواد مخدر ندانست و تاکید کرد: باید هوشیار باشیم همه نقشه و توطئه های دشمنان برای گرفتن قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با امام(ره) و شهدا است

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را یک واجب شرعی بیان کرد و افزود: شرکت در اهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیعت با آرمان های امام و شهدا است و ثواب آن کمتر از ثواب زیارت حرم ائمه معصوم نیست چون با شهدا تجدید بیعت برای تحقق اسلام ناب محمدی می شود.

مسئول دفتر ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جمهوری اسلامی به دنبال نابودی اسرائیل است چراکه حضرت امام(ره) اسرائیل را یک رژیم جعلی می دانست و می فرمود باید از بین برود و رهبر انقلاب نیز فرمودند تا 25 سال آینده اثری از اسرائیل وجود نخواهد داشت.

وی افزود: اسرائیل جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد زیرا رهبر انقلاب فرمودند توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حدی است که در صورت کوچک ترین تعرض اسرائیل در کمتر از دقیقه تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و می توانیم تمام منافع آمریکا در خاورمیانه را مورد هدف قرار دهیم.

حجت الاسلام طباطبایی نسب تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و توجه کنیم که دشمنی استکبار پس از 38 به این علت است که انقلاب اسلامی مردمی ترین نظام در دنیا با رهبری مقتدر و تاثیرگذار و قدرتمند در منطقه است که نابودی اسرائیل یکی از اهدافش است.

مردم وزوان در آینده ای نه چندان دور نماز جمعه مستقل خواهند داشت

وی نماز جمعه را یکی از مهمترین پایگاه هایی مطرح کرد که نظام روی آن حساس است چرا که شهر را بیمه کرده و اجتماعات نماز جمعه موجب تقویت و استحکام انقلاب اسلامی می شود.

مسئول دفتر ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به درخواست مردم وزوان برای ایجاد نماز جمعه مستقل اشاره کرد و افزود: خوشحال هستیم که مردم مومن، انقلابی و علاقمند شهر وزوان دغدغه نماز جمعه داشته و درخواست می کنند این درخواست در شورای سیاستگذاری مطرح شد با توجه به اینکه شهر وزوان ظرفیت داشتن نماز جمعه مستقل را دارد دارد قرار به کار کارشناسی شده است تا مشکل شرعی مسافت رفع گردد.

انتهای پیام/