شاهین پرس

رسیدن به تمدن نوین اسلامی نقشه راه مسلمانان جهان است

کدخبر: 72211
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ در ساعت ۳:۳۱ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تبریک دهه مبارک فجر گفت: یکی از نشانه های تقوا پاسداشت شعائر دین و برگزاری تماز جمعه است.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان به مجاهدت های حضرت امام خمینی(ره) در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه امام(ره) نمونه تقوا و خداترسی است خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) قبل از آن که یک رهبر سیاسی باشد یک رهبر عرفانی بود، در سیر و سلوک باید از او درس بگیریم، قدرت امام(ره) در نماز شب و معنویتش بود که توانست آمریکا را به لرزه در بیاورد.

وی حضرت زینب(س) را قهرمان کربلا نامید که همه او را به صبر می شناسیم و می دانیم که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب(س) نبود و ادامه داد: اگرچه امام حسین(ع) مسیر تاریک و به انحراف رفته اسلام را طبابت کرد اما این زینب(س) بود که قیام را پرستاری و آن را به دست ما رساند در عصر ما نیز امام خمینی(ره) با طبابت خود ریشه حکومت و طاغوت 2500 ساله را از بین برد امروز ما وظیفه داریم با پیروی از حضرت زینب(س) از انقلاب پرستاری کنیم و پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با گرامیداشت روز نیروی هوایی و ولادت حضرت زینب(س)، افزود: ما یوم الله 22 بهمن را در پیش داریم که راهپیمایی در این روز بسیار مهم است و خضور گسترده شما مردم می تواند در سیاستهای رئیس جمهور آمریکا تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال یک عبادت سیاسی محسوب می شود که باید در این راهپیمایی با وضو و نیت خدایی حضور بهم رسانید.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب ما چند مرحله دارد، گفت: پس از پیروزی انقلاب مرحله تشکیل حکومت اسلامی بود و امروز ما در مرحله مهمی از انقلاب قرار داریم که وظیفه داریم همه شئون زندگی خود را اسلامی و انقلابی و اسلامی کنیم تا بتوانیم به مرحله تمدن نوین اسلامی برسیم که مورد نظر رهبر معظم اتقلاب و نقشه راه مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام صالحیان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب یکی از مصادیق باقیات و صالحات امام خمینی(ره) است که میوه های شیرینی داده و یکی از این میوه ها بیداری اسلامی و طنین انداز شدن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در سراسر جهان است.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان اظهار کرد: امروز باید با وحدت و پیروی از رهبر معظم انقلاب، راه امام (ره) را به سر منزل مقصود برسانیم تا شرمنده شهدای اسلام نباشیم.

انتهای پیام/