۱۱:۴۹ - سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵

مهندسی انتخابات استان اصفهان با تغییر مدیر کل انقلابی ثبت احوال/

تغییر در ستاد انتخابات استان اصفهان ۳ ماه مانده به انتخابات چه پیامی دارد؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر حامیان دولت و افراطیون حاضر در بخش های مختلف به دنبال مهندسی کردن انتخابات با برکناری افراد انقلابی و جایگزینی افراد افراطی و تند رو هستند.

به گزارش شاهین پرس، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر افراطیون حاضر در بخش های مختلف به دنبال مهندسی کردن انتخابات با برکناری افراد انقلابی و جایگزینی افراد افراطی و تندرو هستند.

از این رو، استان اصفهان که همیشه حضور مردم  آن در انتخابات ها و راهپیمایی ها نشان از تفکر انقلابی مردم این دیار دارد ، مدنظر قرار گرفته است .

یکی از مدیران انقلابی و  ولایی اصفهان که از تنها مدیران کارآمد و به جا مانده از از موج برکناری ها است، اکنون مورد آماج حملات سیاسی از طرف افراطیون قرار گرفته است .

بنا بر شنیده ها حاجی رحیمیان مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان که از اعضای اصلی ستاد انتخابات استان اصفهان است و به نوعی از معدود افراد انقلابی و ولایی این ستاد در استان اصفهان به حساب می آید اکنون در شرف برکناری و تغییر است.

تغییر تنها مدیر کل انقلابی و ولایی جا مانده در اصفهان  اکنون قطعی شده و از آنجایی که وی عضو اصلی ستاد انتخابات اصفهان به حساب می آید، این تغییر باعث اختلافات شدیدی بین نمایندگان استان اصفهان و وزارت کشور شده است به نوعی که مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه ای صریح به وزیر کشور تغییر حاجی رحیمیان مدیر کل ثبت احوال استان به عنوان عضو اصلی ستاد انتخابات را نوعی شائبه در برگزاری انتخابات اعلام کردند.

البته بنا بر اخبار واصله تصمیم برای این تغییر از مرکز(تهران) برای اصفهان گرفته شده است و از این رو  وزارت کشور و وزیر آن تصمیم گیر نهایی این تغییرات خواهد بود.

بنا بر این گزارش، با توجه به جایگاه حساسی که اداره کل ثبت احوال استان اصفهان در برگزاری انتخابات در استان اصفهان دارد جای سوال است که برکناری این مدیر کارآمد و انقلابی اصفهان در 3 ماه مانده  به انتخابات با چه هدفی انجام می شود؟ 3 ماه مانده به انتخابات و تغییر در ستاد انتخابات استان اصفهان چه پیامی دارد ؟

انتهای پیام/ دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.