۱۰:۴۸ - جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

جوسازی همسر احمد منتظری علیه نظام، سوژه خبری رسانه‌های ضد انقلاب شد

زهرا ربانی املشی ، همسر احمد منتظری فرزند مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری که در روزهای اخیر به سوژه نخست جریان ضد انقلاب و سایت ها و رسانه های وابسته به آنها شده با انتشار نامه ای به آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید جو سازی رسانه ای دیگری علیه نظام را کلید زد.

به گزارش شاهین پرس، زهرا ربانی املشی ، همسر احمد منتظری فرزند مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری که در روزهای اخیر به سوژه نخست جریان ضد انقلاب و سایت ها و رسانه های وابسته به آنها شده با انتشار نامه ای به آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید جو سازی رسانه ای دیگری علیه نظام را کلید زد.

وی در این نامه جو سازی گسترده ای علیه نظام و انقلاب و همچنین مظلوم نمایی خاندان منتظری را در رسانه های ضد انقلاب را در دستور کار خود قرار داده است.

این نامه که فقط در رسانه های ضد انقلاب انتشار یافته و آن ها هم بصورت هماهنگ بر روی این نامه مانور تبلیغاتی بر علیه نظام به راه انداخته اند با این هدف نگاشته شده تا به شدت از خاندان منتظری در راستای اهداف خود بهره برداری نماید.

پیش زمینه انتشار این قبیل نامه ها به این برمی گردد که احمد منتظری در ماه های قبل با انتشار یک فایل صوتی منتسب به پدرش در فضای مجازی و سخنانی در مورد اعدام های دهه شصت در راستای اهداف ضد انقلاب قدم برداشت و علیه نظام و انقلاب جو رسانه ای را ایجاد کرد که مطلوب ضدانقلاب و نظام سلطه بود.

دادگاه ویژه روحانیت نیز پس از انتشار این فایل صوتی ،احمد منتظری را به دلیل اقدام علیه امنیت ملی به این دادگاه احضار کرد که نامبرده با این احضار پروژه مظلوم نمایی برای خودش در رسانه های ضد انقلاب را آغاز کرد.

نگارش نامه به آیت الله مکارم شیرازی و مخاطب قرار دادن ایشان نیز برای این بوده که این مرجع تقلید به صراحت اعلام کرده بود باید قاطعانه با این قبیل اقدامات ضد انقلاب برخورد شود.

انتهای پیام/ دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.