۱۵:۱۲ - جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز:

دهه فجر، دهه میثاق با آرمان های امام و شهدا است / اصل مذاکره و برجام کار نادرستی نبود

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: دهه فجر دهه تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، ارزشها و ماهیت انقلاب اسلامی است

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز شکسته شدن اشغال فرودگاه مهرآباد در سال 57 گفت: دولت بختیار برای ممانعت از ورود حضرت امام(ره) به کشور فرودگاه مهرآباد را اشغال  کرده بود اما اراده و خواست خداوند که مافوق همه اراده ها است بر ارداه رژیم پهلوی غالب شد و توسط مردم اشغال شکسته و امام(ره) وارد کشور شدند.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی با بیان اینکه ملت ایران بر اساس احادیث و سنت شیعی به جایگاه ولایت و رهبری و اصول و ارزشهای اسلام اعتقاد دارند افزود: ملت ایران با پایبندی به ولایت و رهبری در همه صحنه های انقلاب حضور داشته و رهبر انقلاب را همراهی می کنند.

وی با اشاره به سالروز حماسه مردم آملگفت: منافقین کوردل فکر می کردند با ایجاد اخلال و آشوب و ترور شخصیت می توانند نظام نوپای انقلاب اسلامی را به زانو دربیاورند آما غافل از این بودند که مردم انقلابی آمل نخواهند گذاشت نقشه شوم آنها تحقق پیدا کند.

خطیب نماز جمعه شهر گز دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام در کشور دانست و با مقایسه حکومت ارباب رعیتی قبل از انقلاب  و حکومت مردمی انقلاب اسلامی افزود: حضرت امام(ره) مردم را ولی نعمت و مسئولان را خدمتگزاران آنها می دانستند و همین دهه فجر ملت ایران را از یوغ طاغوت و استعمار نجات داد و حکومت مردمی و اسلامی در کشور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر دهه تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، ارزشها و ماهیت انقلاب اسلامی است، به بر برگزاری هرچه باشکوه تر و مردمی مراسم بزرگداشت دهه فجر تاکید کرد و افزود: بانگ تکبیر در شب 22 بهمن مورد ارزیابی دشمنان قرار می گیرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اهمیت حفظ شعارهای انقلاب و اسلام افزود: مساجد باید پایبند به حفظ شعارهای انقلابی باشند چرا که این شعارها حاوی پیام های بسیار مهمی است و ما را به شعور می رساند و اهداف و انگیزه های انقلاب را یادآور و حفظ می کند لذا لازم است که روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و در کنار انقلاب بمانیم.

وی به نشست کمیسیون مشترک برجام در خصوص بدعهدی آمریکا طی یکسال گذشته در وین اشاره کرد و افزود: بدعهدی خاصیت آمریکایی ها است و هزینه سنگین بدعهدی ها نیز بر عهده خود آنها است .

امام جمعه شهر گز خاطرنشان کرد: اصل مذاکره و برجام کار نادرستی نبود بلکه آنچه که نادرست بود گره زدن مسائل و مشکلات کشور به برجام و استفاده نکردن از توان و ظرفیت تولید داخل کشور، تعطیلی واحدهای تولیدی و تبدیل بیکاری به بحران کار نادرست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.