شاهین پرس

تحویل یک هواپیما ظلم و جنایت غربی ها را جبران نمی کند

کدخبر: 71818
۲۴ دی ۱۳۹۵ در ساعت ۳:۳۵ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته، درگذشت هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب را گزامی داشت و گفت: هاشمی رفسنجانی شخصیتی جامع و تاثیر گذار در امور جهانی و بین المللی داشت.

حجت الاسلام یدالله زمانی افزود: پیام تسلیت رهبر انقلاب بیانگر روابط عاطفی، انقلابی و سیاسی با بیش از 59 سال سابقه بود که با معرفی شخصیت ایشان راه هرگونه سوء استفاده را بر فتنه گران بستند که این نشان از درایت رهبر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در مراسم تشییع مرحوم هاشمی رفسنجانی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهداء، ثابت کردند که ملت ایران در همه صحنه ها با پایمردی از نفوذ ایادی استکبار به صفوف مسلمانان جلوگیری کرده و دشمنان انقلاب را ناامید و ناکام می کنند.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان با بیان اینکه در تعریف و تمجید افراد و شخصیتها نباید افراط و تفریط کرد گفت: هاشمی متعلق به انقلاب بوده و هست و به فرموده رهبر انقلاب راه هاشمی راه امام و انقلاب بود و هیچ گروه و جریانی حق سهم خواهی و مصادره به نفع خود ندارد.

وی فرار شاه معدوم در 26 دیماه سال 57 را زمینه و مقدمه پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید همه در انتقال فرهنگ انقلاب به نسل آینده تلاش کنیم.

امام جمعه شهر وزوان با اشاره به روی کارآمدن هیات حاکمه جدید کاخ سفید گفت: تاکید دولتمردان سابق آمریکا به هیئت حاکمه جدید کاخ سفید برای تداوم تحریم ها بر علیه ایران اسلامی رسوایی دیگری است که بار دیگر غیر قابل اعتماد بودن آنها را به دنیا ثابت می کند.

وی با بیان اینکه با تحویل یک یا چند هواپیما ظلم و جنایت بی شرمانه آمریکا در حق ملت ایران جبران نمی شود تاکید کرد: تیم مذاکره کننده باید طرف مقابل را بدلیل نقض عهد در برجام و پایمال کردن حقوق ملت ایران محاکمه کرده و خواهان جدی مطالبه مردم ایران باشد.

حجت الاسلام زمانی سکوت مجامع جهانی در قبال جنایت جنگی در کشورهای اسلامی را محکوم کرد و افزود: اعتراف دیرهنگام بان کی مون در چشم بوشی سازمان ملل از جنایت آل سعود در یمن با دریافت کمک از آن کشور نشانه نا کارآمدی سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر در دفاع ازحقوق ملتها است.

وی با اشاره به معضل بیکاری و مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ ناشی از مشکلات اقتصادی تاکید کرد: لازم است در ماه های پایانی سال اقتصاد مقاومتی و عمر دولت یازدهم و شورای های اسلامی اقدامات جدی تری برای رفع مشکلات انجام شود.

انتهای پیام/