۱۶:۱۰ - چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵

حاجی‌دلیگانی

توجه به مشکلات اقتصادی از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: این جبهه به دنبال افزایش حضور مردم در صحنه مدیریتی کشور و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

به گزارش شاهین پرس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این جبهه به دنبال این است که حضور مردم در صحنه مدیریتی کشور را افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه جناح‌ها و دسته‌بندی‌های که تاکنون در کشور وجود داشته خاصیت خود را از دست داده و رنگ باخته‌اند، گفت: جناح بندی‌های فعلی در شرایط کنونی پاسخگوی نیازهای روز کشور نیستند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه لازم بود طرح نویی مبتنی بر واقعیات کشور بر انداخته شود، تصریح کرد: تمامی مباحثی که در این جبهه دنبال می‌شود، مبتنی بر نیازهای روز مردم سازماندهی می‌شود.

حاجی دلیگانی با اشاره به اهداف این جبهه، گفت: رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین توجه به مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی از جمله اهداف این جبهه است.

وی ادامه داد: ابزار رسیدن به هدفهای جبهه این است که مسئولیت اجرایی کشور را در سال 96 را به شخصی بسپاریم که دغدغه اصلیش حل مشکلات اقتصادی و سپس حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی مردم باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی توانسته جریانهای سیاسی دلسوز برای انقلاب اسلامی را در کنار یکدیگر جمع کند تا راه حلی برای مشکلات مردم بیندیشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.