۱۷:۵۸ - چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵

اعلام حمایت جمعیت ایثارگران اصفهان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان اصفهان نسبت به راه‌اندازی و ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

به گزارش شاهین پرس، مجتبی کرباسی امروز در خصوص راه‌اندازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: با توجه به چالش‌های جدی که دولت مستقر در زمینه فقر، فساد و تبعیض در جامعه ایجاد کرده منطقی‌ترین راه برای نیروهای انقلابی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی این است که در یک قطعه واحد و با پرهیز از هر گونه اختلافی برای برون رفت از مشکلات فعلی جامعه اقدام کنند.

وی افزود: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نور امیدی در دل حزب‌الله و علاقه‌مندان به نظام به وجود آمده و امیدواریم مردم ثمرات آن را در سال 96 در جامعه ببینند.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: اگر به مبانی اصلی انقلاب که توجه به احکام اسلام و روی آوردن به انرژی بی منتهای مردمی است برگردیم، گذشتن از مشکلات حتی در کوتاه‌مدت ممکن است.

کرباسی در پایان تصریح کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان اصفهان نسبت به راه‌اندازی و ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.