۱۷:۳۱ - چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵

حمایت جمعی از انقلابیون شهرهای استان اصفهان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب

تحقق بصیرتی فراگیر برای خواص و نخبگان جامعه اسلامی/دیگر بحث چپ و راست مطرح نیست، رویارویی حق و باطل مطرح است

جمعی از انقلابیون استان اصفهان اعلام کردند: امروز دیگر بحث چپ و راست و تندرو و کندرو مطرح نیست، بلکه رویارویی حق و باطل مطرح است و قرآن کریم فقط 2 حزب را نام می‌برد و آن حزب‌الله و حزب شیطان است که در این راستا حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم.

به گزارش شاهین پرس، جمعی از انقلابیون و نیروهای مؤمن و انقلابی 6 شهرستان دیگر در استان اصفهان حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند که متن این بیانیه‌ها در ادامه آمده است.

جمعی از انقلابیون شهرستان سمیرم با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: جمعی از انقلابیون شهرستان سمیرم حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرده و هم‌راستا با مردم فهیم و بصیر شهرستان ضمن اعلام برائت از فتنه‌گران از این جبهه مردمی انتظار دارد در مسیر امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تبعیت مطلق از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای گام برداشته، پشتیبان ولایت مطلقه فقیه، حامی محرومان و مستضعفان در داخل و خارج کشور باشند.

جمعی از نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان فریدون‌شهر با صدور بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: در آستانه سالروز نهم دی روز بصیرت و حضور ملت در مقابل فتنه‌گران به اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و در راستای تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و ارج نهادن به منویات مقام عظمای ولایت بدینوسیله جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان فریدون‌شهر حمایت خود را اعلام، تداوم و توفیق جبهه مذکور را از خداوند بزرگ مسألت داریم.

همچنین جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان خوانسار با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که با توکل به ذات احدیت جلت عظمته، تأسی به راه 14 نور پاک ائمه معصومین(ع)، پیروی از راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، فداکاری ملت آزاده بزرگ شریف، غیور و شهیدپرور ایران و همچنین پرچمداری ولایت مطلقه فقیه به زعامت امام خامنه‌ای، انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران به دهه پنجم عمر بابرکت خود نزدیک می‌شود و قدرت روزافزون آن دشمنان اسلام را مرعوب و خشمگین و مظلومان و ستم‌دیدگان را به آینده درخشان و امیدوار کرده است.

*دیگر بحث چپ و راست مطرح نیست، بلکه رویارویی حق و باطل مطرح است

این بیانیه تصریح می‌دارد: بنا به فرموده بزرگ رهبر انقلاب، اتحاد شوم دشمنان داخلی و خارجی حادثه جنگ احزاب صدر اسلام را تداعی می‌کند، طرفداران جبهه حق تحت پرچم ولی امر و نایب امام عصر(عج) باید صفوف خود را محکم و یک‌پارچه کنند؛ امروز دیگر بحث چپ و راست و تندرو و کندرو مطرح نیست، بلکه رویارویی حق و باطل مطرح است و قرآن کریم فقط 2 حزب را نام می‌برد و آن حزب‌الله و حزب شیطان است؛ با کمال مسرت اطلاع یافتیم که دلسوختگان انقلاب و خواص با بصیرت جبهه حق تحت عنوان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آهنگ وحدت عمومی ملت انقلابی ایران را به صدا در آورده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان و تشکر از بانیان این اقدام بدیع و مؤثر در جهت اتخاذ این تصمیم انقلابی با همه توان و قوا پشتیبانی خود را از این اقدام مقدس اعلام کرده و آماده فداکاری در جهت گسترش این حرکت انقلابی هستیم.

* مبارزه با بیکاری و فساد اداری و اقتصادی

نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: مشیت الهی بر آن است زمانی که بندگان او با یک اراده قوی بخواهند دین خدا را یاری کنند خداوند هم قدم‌هایشان را استوار می‌سازد، اکنون که در راستای تحقق آرمان‌های مقدس امام راحل و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در گره‌گشایی از امور و رفع مشکلات مردم، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف خدمت به مردم و با تأکید بر مشارکت و نقش مردم در کارآمدی نظام اجرایی کشور و مبارزه با بیکاری و فساد اداری و اقتصادی و برای حاکمیت حق و عدالت و رشد و تحول همه‌جانبه ایران اسلامی تأسیس شده و امید واقعی را در دل‌ها زنده و افق روشنی را ترسیم کرده است.

* لزوم رفع بی‌عدالتی، تبعیض، فقر، بیکاری و رکود

این بیانیه نوشته است: ما جمعی از نیروهای ولایی و انقلابی شهرستان تیران و کرون حمایت قاطع خود را از این خیزش عمومی و جبهه خودجوش مردمی که برخاسته از نیروهای مؤمن و انقلابی است، اعلام داشته و تأکید می‌کنیم که از هرگونه کوشش در مسیر تعالی انقلاب اسلامی فروگذار نخواهیم کرد و معتقدیم که برای حل معضلات کشور از جمله بی‌عدالتی، تبعیض، فقر، بیکاری و رکود، به عزم و روحیه جهادی با تکیه بر نقش بی‌بدیل مردم نیاز است.

این بیانیه اذعان می‌دارد: از همه دلسوزان انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم که با پیوستن به این جبهه مردمی و فراجناحی دگربار شاهد بازگشت وحدت و همدلی نیروهای انقلاب اسلامی برای رفع معضلات کشور و پیشرفت و عدالت حول محور ولایت و در راستای صیانت از اهداف بلند امام راحل(ره) و شهدای عظیم‌الشأن و مطالبات مقام معظم رهبری از مسؤولان و جامعه باشیم.

* توجه به استعدادها و توانمندی‌های داخلی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

انقلابیون و دلسوزان شهرستان مبارکه نیز با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: حرکت عظیم انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تحولات منطقه و جهان بود که تمامی معادلات مستکبران و دشمنان اسلام و ایران را بر هم ریخت، امروز که جمعیت نیروهای ولایت‌مدار و انقلابی با نگاهی فراجناحی و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی در ادامه این مسیر الهی دارد.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: ما جمعیت انقلابیون و دلسوزان شهرستان مبارکه ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، بر ضرورت وحدت آحاد مردم و نیروهای انقلابی تأکید می‌کنیم امید است این جبهه صدای مردم مؤمن و انقلابی را برای بازگشت به ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و برای رفع تبعیض، توجه به استعدادها و توانمندی‌های داخلی، پیشگیری از نفوذ دشمن، احیای عدالت اجتماعی و اقتصادی و مبارزه با فساد را با حرکتی انقلابی دنبال کند.

*تحقق بصیرتی فراگیر برای خواص و نخبگان جامعه اسلامی

جمعی از نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: مردم عزیز و شریف شهرستان شاهین‌شهر و میمه از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مکرر به رویدادهای تاریخی صدر اسلام برای فهم و تبیین حوادث روزگار معاصر در نگاشته‌ها و سخنرانی‌های خود در سال اخیر اشاره کرده‌اند، یقیناً این توجه معظم له تابع و متأثر از منطق استواری است که می‌تواند به عنوان یک راهبرد اصولی در جهت تحقق بصیرتی فراگیر برای عموم دلسوزان انقلاب اسلامی و خواص و نخبگان جامعه اسلامی به شمار آید، ضرورت تلاش و توجه به کشف حقیقت از دل رویدادهای مبهم و کسب بصیرت در فهم و تحلیل شرایط تاریخی و اجتماعی پرفراز و نشیب و روشنگری در این موارد تا حدی است که رهبر انقلاب آن را نوعی جهاد تلقی کرده‌اند.

در ادامه آن می‌خوانیم: جهادی که در نهایت به ارتقای بصیرت می‌انجامد، به همین جهت داشتن تشکلی منسجم و سازماندهی شده جهت دفاع از آرمان‌های مقدس نظام و تبیین منویات رهبری به صورت حضوری فعال در مقاطع و مواقع حساس بسیار ضروری است و مقام معظم رهبری با الهام گرفتن از آیه شریفه «فلا تطع‌الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا»(فرقان 52) یکی از شاخصه‌های مهم انقلاب و انقلابی ماندن را عدم تبعیت از دشمن نامیدند و این عدم تبعیت را با الهام از قرآن کریم، جهاد کبیر معرفی کردند و لذا شکل‌گیری نیروهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی خود جهاد کبیری محسوب می‌شود که می‌تواند در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مؤثری را ایفا کند.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ما جمعی از نیروهای انقلاب اسلامی تحت لوای هوشمندانه مقام معظم رهبری اعلام و حماسه بزرگ دیگری خلق تا در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی که خون‌بهای شهیدان و یادگار امامان است از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/ فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.