شاهین پرس

سارق حرفه ای پس از درگیری با طلافروش به دام پلیس افتاد

کدخبر: 71654
۱۶ دی ۱۳۹۵ در ساعت ۷:۵۳ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در پی تماس صاحب یک مغازه طلافروشی در شاهین‌شهر مبنی بر حضور فردی مظنون به سارق در مغازه وی سریعاً مأموران یگان امداد شهرستان در محل حضور یافتند.

سرهنگ رجبعلی مختاری در این رابطه توضیح داد: این فرد اعلام کرد شخصی برای فروش مقداری طلاجات به ارزش 500 میلیون ریال مراجعه که با توجه به نداشتن فاکتور فروش از خرید طلاهای او امتناع کردم ولی این فرد با من درگیر و پس از ایجاد ضرب و شتم من متواری شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: مأموران پس از اظهارات فرد طلافروش با دریافت مشخصات ظاهری مشتری به تعقیب او پرداخته و موفق شدند کمتر از یک ساعت او را دریکی از فرعی‌های اطراف دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ مختاری با اشاره به کشف طلاهای مورد اشاره در بازرسی از متهم اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد وی طلاهای مسروقه را از منزل یکی از شهروندان سرقت کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این سارق چند شب قبل نیز اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو در سطح شهرستان کرده است که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ پایگاه خبری پلیس