شاهین پرس

تلاش برخی افراد برای تطهیر سران فتنه بی فایده است/ خیانتهای سران فتنه فراموش شدنی نیست

کدخبر: 71490
۱۰ دی ۱۳۹۵ در ساعت ۳:۴۹ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته، حضور پرشور مردم و جوانان در صفوف نماز جمعه را نشانه قدرت معنوی و وحدت مردم یک شهر بیان و به برگزاری هرچه باشکوهتر نماز جمعه تاکید کرد.

حجت الاسلام یدالله زمانی با استناد به وصیت نامه امام(ره) گفت: حفظ روحیه انقلابی و استکبار ستیزی یک راهبرد است که دولتمردان و مسئولان نظام باید در انتخاب افراد برای مسئولیت های مختلف مد نظر قرار دهند.

وی هویت انقلابی و استکبار ستیزی را شناسنامه ملت ایران خواند و تصریح کرد: ملت ایران هرگز نمی تواند تجاوز و خیانت های استکبار را فراموش کرده و ببخشد به فرموده رهبر انقلاب، دشمن با حیله گری به دنبال سلب مولفه های قدرت جمهوری اسلامی است بدنبال دوقطبی کردن و ایجاد اختلاف و دامن زدن به مسائل قومیت ها و فعال کردن گروهک های ضد انقلاب است لذا باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان حیله گری و فریبکاری و تجاوز و قتل و غارت را اساس کار امروز اغلب کشورهای غربی و حتی اسلامی مطرح  و تاکید کرد: باید بصیرت دینی و هویت ملی و فرهنگی خود را حفظ کرده و درمقابل زیاده طلبی دشمنان ایستادگی کرد همانگونه که با حضور هوشیارانه ملت ایران در راهپیمایی خودجوش، عظیم و مردمی 9 دی، طومار آشوبگران برچیده شد.

وی برگزاری مراسم با شکوه 9 دی را نشانه خشم و نفرت ملت ایران از عوامل و سران فتنه سال 88 دانست و خاطرنشان کرد: سران فتنه جرم سنگینی مرتکب شدند و ملت ایران هرگز خیانت های سران فتنه را فراموش نخواهد کرد چرا که این فتنه باعث امیدواری دشمنان انقلاب اسلامی شد و تلاش امروز برخی افراد برای تطهیر آنها بی فایده است.

حجت الاسلام زمانی با تبرک آغاز سال 2017 میلادی به پیروان راستین حضرت عیسی مسیح(ع)ابراز امیدواری کرد که دنیای مسیحیت تعالیم عیسی بن مریم را به خوبی دریابد و به صلح و امنیت پایدار بیاندیشد.

وی به سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام(ره) به گورباچف رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی اشاره کرد و افزود: امام در این پیام زوال و نابودی کمونیسم را هشدار داده و فرموده بود: مادی گرایان به خاطر مقابله با دین و خدا چاره ای جز تسلیم امر الهی را ندارند و همانگونه که حضرت امام(ره) پیش بینی کرده بود، اتحادیه جماهیر شوروی با از بین رفتن کمونیسم از هم فرو پاشید.

امام جمعه شهر وزوان اضافه کرد: برخی حاشیه سازی های بیهوده با کوبیدن بر طبل اختلافات و دامن زدن بیش از حد به مسائلی که هیچ نفعی برای مردم ندارد و گره ای از مشکلات مردم باز نخواهد کرد بلکه آنچه که مردم را به آینده امیدوارتر می کند ایجاد اشتغال برای جوانان و تامین معیشت و اقتصاد مردم با مهار واقعی تورم است

وی به افزایش نرخ دلار در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود نوسانات برخی معادلات اخیر معیشت مردم را سخت تر خواهد کرد، لذا باید به طوری جدی دست از اختلافات برداشته و در فکر حل مشکلات مردم که مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی، حقوق های نجومی، کالاهای قاچاق باشیم تا مردم به نظام جمهوری اسلامی و آینده امیدوار باشند، این زیبنده نیست که به محض بروز یک مشکل همه موضع گیری می کنند اما تنها چند روز بعد به فراموشی سپرده می شود.

وی حضور مدیر کل آموزش و پرورش را گام فرهنگی عنوان کرد و از مسئولان شهرستان خواست که با حضور در بخش میمه مشکلات و مطالبات مردم را بررسی، پیگیری و رفع کنند که مهمترین درخواست،  توجه به صنعت، اشتغال و بخش کشاورزی میمه است

انتهای پیام/