۱۶:۴۹ - شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵

نماینده شاهین شهر و میمه:

بی توجهی به مطالبات و مشکلات مردم فتنه ای نرم و خاموش است/ دولت و مجلس بر روی حقوق های نجومی ماله کشیدند

حاجی نماینده شاهین شهر و میمه گفت: خط فشار و جریانی امروز در داخل کشور در حال فعالیت است که قصد دارد با ایجاد فشارهای اقتصادی، بیکاری و بی توجهی به مشکلات، مردم را از انقلاب جدا کنند که این فتنه ای بزرگتر از فتنه سال ۸۸ است.

به گزارش شاهین پرس، نماینده شاهین شهر وو میمه در جمع نمازگزاران مسجد حاجی آباد شاهین شهر فتنه سال 88 را فتنه ای از نوع سخت مطرح کرد و گفت: هرچند فتنه سخت فتنه گران در روز نهم دی سال 88 با حضور خود جوش مردم خنثی شد اما چند سالی است که فتنه گران در حال اجرای فتنه ای نرم هستند.

حسینعلی حاجی دلیگانی اعتراض نا حق فتنه گران با استفاده از شیوه غلط را از جمله ویژگی های فتنه سخت برشمرد که با ادعای دروغین و رمز تقلب به خیابان ها اردو کشی کردند در حالی که برای این ادعای دروغین خود هیچ گونه مدرک منطقی محکمه پسند نداشتند.

وی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 مقابل اسلامیت و جمهوریت نظام ایستادند خاطرنشان کرد: تمامی اسناد و اعترافات شبکه های خارجی بیانگر آن است که فتنه سال 88 توسط انگلیس خبیث طراحی، با فرماندهی آمریکا و همراهی عوامل داخلی اجرا شد و طی مدت 8 ماه بویژه روزهای اخر و روز عاشورا بدترین اهانت ها به اعتقادات دینی، مذهبی و ملی مردم ایران شد.

نطفه داعش حرامزاده در فتنه سال 88 بسته شد

نماینده مردم شاهین شهر و میمه ضمن تحسین حرکت خودجوش مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تصریح کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در روز نهم دی با حالتی متفاوت تر از سایر راهپیمایی ها به صورت خودجوش، جانانه و پرشور به صحنه آمده و حماسه خلق کردند و طومار فتنه گران و کسانی که کشور را به آشوب کشیده بودند را در هم پیچیدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم به خسارت های غیر قابل جبران فتنه فتنه گران اشاره کرد و افزود: فتنه سال 88 هزینه های زیادی برای انقلاب اسلامی در پی داشت چراکه باعث شد برخی کشورهای معاند که تا پیش از این بدلیل طراز بالای انقلاب در سطح جهان جرأت عرض اندام مقابل ایران اسلامی را نداشتند گمان کنند می توانند با کمک ایادی مزدور و خودفروخته داخلی، ایران اسلامی را با تحریم های ظالمانه تهدید کنند.

وی با بیان اینکه فتنه گران باعتث شدند اعتبار بین المللی ایران اسلامی شکسته شود و ملت ایران فشار اقتصادی شدیدی را متحمل شوند خاطرنشان کرد: اگر امروز زمینه فراهم شد با مذاکرات مخالفت نشود و یا اگر در منطقه با داعش و گروه های تکفیری مواجهه هستیم، ریشه همه را  باید در فتنه سال 88 جستجو کرد.

بی توجهی به مطالبات مردم از ویژگی فتنه نرم است

حاجی دلیگانی بر هوشیاری و دقت بیشتر تاکید کرد و افزود: خط فشار و جریانی امروز در داخل کشور در حال فعالیت است که قصد دارد با ایجاد فشارهای اقتصادی، بیکاری و بی توجهی به مشکلات، مردم را از انقلاب جدا کنند که این فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 است.

وی اضافه کرد: این جریان که برای کسب نتیجه در انتخابات سال 96 فعال شده است فتنه ای نرم است و اگر دوستداران و دلسوزان انقلاب مراقب نباشند و مقابل این جریان ایستادگی نکنند ممکن است تبعات سخت تری برای انقلاب در پی داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این تفکر همانگونه که به مشکلات معیشتی مردم توجهی ندارد در مقابل به برخی نیز اجازه می دهد که هراندازه می توانند بیت المال را غارت و چپاول کرده و پاسخگوی مردم هم نباشند، بنا نبود در نظام جمهوری اسلامی مدیران و مسئولان از دیدار و پاسخگویی مردم سرباز بزنند.

مردم صاحب کشور هستند و حق دارند میزان حقوق مدیران را بدانند

وی به منشور 120 ماده ای حقوق شهروندی رئیس جمهور که اخیرا منتشر شده اشاره کرد و گفت: چرا قسط و عدل اصل دوم و توزیع عادلانه اقتصاد با رفع تبعیض اصل سوم قانون اساسی در این منشور نیامده مگر جزو حقوق شهروندی محسوب نمی شوند، آقایان بدانید مردم کارفرما و صاحب کشور هستند پس حق دارند میزان حقوق کسانی را که به خدمت گرفته اند را بدانند.

حاجی دلیگانی در واکنش به اظهار نظر رئیس مجلس که راه اندازی سامانه ثبت حقوق و دریافتی مسئولان با امکان دسترسی عموم مردم را کاری زشت و خجالت آور دانسته بود گفت: وقتی که در نظام اسلامی مدیران حقوق های نجومی دریافت کنند و در مقابل افراد معلول و ناتوان که هیچ درآمدی ندارد تنها ماهیانه 50 هزار تومان دریافت کنند باید خجالت زده و شرمنده باشیم.

دولت و مجلس بر روی حقوق های نجومی ماله کشیدند/ حق فقرا در کجا قرار دارد

وی بی توجهی به مطالبات و ترویج طبقه ممتاز و ویزه در کشور را از جمله ویژگی های فتنه نرم عنوان کرد و افزود: نتیجه این نوع سیاست گذاریها و اجراها افزایش فاصله طبقاتی بین فقر و غنا است مصادیق آن نیز همین فیش های نجومی است که هم مجلس و هم دولت در حال ماله کشی آن هستند و معلوم نیست در این دولت حق فقرا کجا قرار دارد، این خطری است که اگر روشنگری نشود  ممکن اسن مردم ندانسته در انتخابات بعدی دوباره دچار اشتباه شوند.

نماینده شاهین شهر افزود: در حالی که بر اساس ماده 76 قانون خدمات کشور، هیچ کس حق ندارد بیش از 7 برابر حقوق پایه خدمات کشور حقوق دریافت کند یعنی چیزی حدود شش میلیون و خورده ای نوبخت و طیب نیا بخشنامه حقوق مدیران دولت را 20 میلیون تومان صادر می کند و زمانی که موضوع حقوق های نجومی مطرح می شود به جای اینکه ملاک سنجش میزان حقوق مدیران با قانون خدمات کشور باشد ملاک دستورالعمل 20 میلیون تومان را قرار داده و اعلام می کنند که تنها 380 نفر حقوق نجومی دریافت کرده اند که متاسفانه با همان تعداد هم برخورد نمی شود و از آن عبور می کنند و یا آقای جهانگیری سال گذشته طی بخشنامه ای حقوق مدیران ستادی وزارتخانه ها را 34 درصد افزایش می دهد این ظلم در حق مردم است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: چرا در حالی که گفته می شود بدنه دولت بزرگ شده طی دو ماه گذشته 400 اداره در شهرستان ها اضافه می شود یا هزینه آب و برق روستایی را از جیب مردم تامین می کنند نه از جیب کسانی که در خانه های آنچنانی با حقوق های نجومی زندگی می کنند.

برداشت های غیر قانونی و رسیدگی نکردن به مشکلات اقتصادی کشور فتنه ای خاموش است

وی  با بیان اینکه نباید مردم را با وعده های دروغین گول زد تصریح کرد: گفته می شود اقتصاد کشور 7.4 درصد رشد داشته درحالی که کمیسیون تلفیق رشد سرمایه گذاری در سال 94 را منهای 15.7 اعلام می کند نباید به مردم دروغ گفت اگر رشد اقتصادی باشد نشانه آن رونق اقتصادی، کاهش بیکاری، افزایش قدرت خرید مردم، خروج از رکود و تورم است نه آمارهای دروغین.

حاجی دلیگانی فتنه نرم امروز را فتنه ای خاموش خواند و افزود: چگونه ممکن است یک میلیون بشکه نفت خام بیشتر شود ولی رشد اقتصادی اتفاق نیفتد و در حالی که نرخ تورم تک رقمی اعلام می شود  اما شاهد افزایش قیمت اقلام خوراکی و کالاهای مورد نیاز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از روحیه انقلابی مردم ایران در هراس است افزود: مشاور امنیتی سابق آمریکا می‌گوید ما با نماز و روزه مردم ایران کار نداریم بلکه عقاید مذهبی، دینی و روحیه انقلابی آنها موجب نگرانی ما شده است پس امروز هرکس دل در گرو انقلاب دارد، باید مسیر اطاعت از پیامبر و ائمه اطهار و رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب را نصب العین قرار دهد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و رهبر معظم انقلاب را نعمتی بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلابیون از ابتدا در همه صحنه های انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده اند لازم است که با بصیرت افزایی، اقناع سازی و اجماع سازی تلاش کنند تا در امتحان سخت پیش نیز پیروز  و سربلند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.