۰۲:۰۶ - جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵

حجت الاسلام رسایی:

اختلاس محصول تفکر غربگرا است/ دولت سه سال مردم را با وعده های دروغ سرکار گذاشته است

حجت الاسلام رسایی اختلاس را محصول تفکر غرب پرستانه دانست و گفت: همین دیدگاه غرب پرستانه برخی مسئولان است که حقوق های نجومی را برای خود تصویب کرده و سه سال مردم را با وعده های دروغ سرکار می گذارند.

به گزارش شاهین پرس،  نماینده سابق مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در همایش «فصل آگاهی» در شاهین شهر اصفهان به حجم استفاده رهبر انقلاب از واژه فتنه از سال 88 تاکنون اشاره کرد و گفت: این حجم زیاد حکایت از پیامی دارد که گرچه فتنه به پایان رسیده ولی خطر آن همچنان باقی است.

حجت الاسلام حمید رسایی با بیان اینکه خداوند هیچگاه درب امتحان بندگان خود را نمی بندد خاطرنشان کرد: آنچه که در امتحان و فتنه ها مهم است پاسخ و موضع گیری صحیح در مقابل فتنه و امتحان است و هر اندازه که بتوانیم پاسخ بهتری بدهیم در برابر فتنه های آینده مقاوم تر خواهیم بود.

فتنه یک اتفاق شبهه ناک داخلی است

وی به تاریخ و وقایع فتنه انگیز صدر اسلام اشاره کرد و افزود: همانگونه که برخی افراد در دوران امیرالمومنین(ع) در فتنه ها درست عمل کردند ولی در وقایع دوران امام حسین(ع) نتوانستند بدرستی عمل کنند و منجر به شهادت امام زمان خود شدند.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی فتنه را یک اتفاق شبهه ناک از درون و جبهه خودی دانست که یک ضلع آن دشمنان خارجی با همکاری رسانه های بیگانه، سازمان های جاسوسی و قدرت های استکباری است که از یک جریان داخلی حمایت کرده و پول، ابزار و امکانات در اختیار آنها می گذارد.

وی به حمایت و همکاری قدرت های استکباری از جریان جنبش سبز در فتنه سال 88 و تصویب شدیدترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی در قطعنامه 1922 اشاره و تصریح کرد: فتنه سال 88 با حضور بدترین دشمنان خارجی انقلاب اسلامی تکمیل و ایجاد شد بگونه ای که به فرموده رهبر انقلاب علاوه بر قدرت های استکباری و استعماری، سلطنت طلبها و رقاصه ها هم از جریان جنبش سبز و فتنه گران داخلی حمایت می کردند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس، دومین اهرم فتنه را عنصر داخلی بیان کرد و افزود: در جنگ صفین اگر قرآن ها بر سر نیزه ها رفت بدلیل وجود اشعث در لشکر امام علی(ع) بود، فتنه سال 88 نیز با چراغ سبز برخی خواص بی بصیرت در داخل که معتقد بوده و هستند که دیگر دوران انقلاب تمام شده و تاکی باید با آمریکا مواجهه کنیم و درگیر شعارهای احساسی باشیم و افراطی گری و شعارهای توخالی شروع شد.

وی اضافه کرد: چه در زمان امیرالمومنین(ع) و چه در فتنه سال 88 وجود عنصر داخلی بود، آمریکا و سایر همپیمانانش از ابتدا در مواجهه با انقلاب بودند ولی وقتی برخی افراد که همراه انقلاب بودند علم تقلب بردارد شبهه دشمن هم می گیرد.

حجت الاسلام رسایی به اظهارات غیر منطقی همسر یکی از سران فتنه در مصاحبه با رسانه های بیگانه اشاره کرد و افزود: منطق افراد و سران این جریان منطق قومیت گرایی باطل، خودبزرگ بینی و اشرافی گری بود چرا که آنها با نمادهای اسلامی و جمهوریت مثل شعارهای الله اکبر، نماز جمعه و انتخابات برای براندازی انقلاب اسلامی به میدان آمدند ولی زمینه آماده نبود.

برخی افراد خود را صاحب و مالک انقلاب می دانند

وی با بیان اینکه برخی افراد خود را صاحب و مالک انقلاب می دانند و سهم خواهی از انقلاب می کنند، خاطرنشان کرد: هرموقع مسئولان بر سر مردم منت گذاشته و دائم مدعی بودند بدانید انقلاب از مسیر خود منحرف شده است.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی، دزدی و اختلاس را محصول غرب پرستان دانست و با بیان اینکه همین دیدگاه غرب پرستانه برخی مسئولان است که حقوق های نجومی را برای خود تصویب می کنند گفت: وقتی یک مدیر با سرمایه 2.5 میلیاردی که از منسب های وزارتی، مدیرکل و رئیس شرکت های نفتی بودن از ابتدای انقلاب تاکنون جمع آوری کرده  و امروز هم پست وزارت به او سپرده شده باشند نباید توقع داشت چنین فردی از خطوط قرمز نظام دفاع کند.

وی مواضع عناصر داخلی را گاهی مردود و گاهی دو پهلو خواند و افزود: وقتی فتنه 88 اتفاق افتاد کسانی از خواص داشتیم که یا سکوت کرده بودند یا موضع دو پهلو گرفته و یا اصلا موضعی نداشتند و یا به جبهه مقابل رفته بودند و امام و رهبر را تنها گذاشته بودند.

حجت الاسلام رسایی با بیان اینکه کسی که دشمن ستیز باشد رئیس جمهور دولت دشمن درجه یک انقلاب را مردی مودب و باهوش نمی داند و با وزیر او نیز شوخی و مطایبه نمی کند، چراکه رهبر انقلاب فرمودند: دشمن گاهی با لبخند و شوخی و گاهی با تحریم و تشر وارد می شود لیکن نباید فریب هیچ کدام را خورد یا ترسید.

در فتنه ها خواص بر عوام تاثیر می گذارند

وی سومین عنصر بوجود آورنده فتنه را همراهی توده مردم بیان کرد و افزود: حضور مردم به تحقق فتنه کمک می کند و اگر جنگ صفین روی داد یک ضلع آن اشعث و ضلع دیگر مردم بودند که بیانگر تاثیر گذاری خواص بر عوام است موجب شد سفارش و وصیت پیامبر خدا درباره قرآن و اهل بیت(ع) را فراموش کنند.

نماینده ادوار گذشته مجلس موضوع هسته ای را فتنه ای از درون دانست و خاطرنشان کرد: در حالی که رهبر انقلاب بارها فرمودند به مذاکرات خوش بین نیستم، رئیس جمهور سه سال مردم را سرکار گذاشته و همه مشکلات اقتصادی کشور را به مذاکرات گره زده بود و الان شکست مذاکرات را به به رهبری حواله می دهد که این خود یک فتنه دیگر است.

وی از نتیجه مذاکرات سالهای 82 تا 84 که امضای توافقنامه سعدآباد با پلمپ کردن همه مراکز هسته ای کشور بدون عمل به وعده های طرف مقابل که سه کشور بودند یاد کرد و افزود: روحانی در شهریور 92 با آلارم خالی بودن خزانه دشمن را به تشدید تحریم ها واداشت در حالی که امروز وزیر اقتصاد اعلام می کند آن زمان خزانه خالی نبود.

دولت سه سال مردم را با وعده های دروغ سرکار گذاشته است

حجت الاسلام رسایی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده که هرکجا کوتاه آمدیم و عقب نشینی کردیم دشمن پیش روی می کند تصریح کرد: دولت در طول سه سال گذشته با وعده های نابجا و  غلط به مردم اعلام کرد همه تحریم ها برداشته می شود در صورتی که در متن برجام تنها تحریم های هسته ای با شش شرط مطرح شده بود.

وی موضوع هسته ای، نقض حقوق بشر، صنایع موشکی و دفاع از تروریست ها را عوامل تحریم های ظالمانه استکبار خواند و افزود: در فتنه سال 88 هشت ماه طول کشید تا پرده از روی نفاق برداشته و مردم فهمیدند که به آنها دروغ گفته شده و از مسیر بازگشتند اما امروز سه سال و نیم طول کشیده تا برخی افراد ساده اندیش و مردم فهمیدند که وعده های داده شده دروغ بوده است.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی اذعان کرد: لایه های مختلف مردم باید بدانند که مشکل ما با آمریکا بر سر بمب اتمی و هسته ای نیست بلکه نه گفتن به جریان سلطه و کفر است، چراکه برخی کشورها(پاکستان) با وجود داشتن بمب اتمی همانند اسرائیل معاهده را امضا نکرده اند کسی هم جرأت تهدید یا تحریم آنها را ندارد، عربستان با اقرار به ایجاد گروه های تروریستی و حمایت آشکار از انها و همچنین نداشتن حق رأی زنان در این کشور، به زعم مدعیان حقوق بشر در عربستان نقض حقوق بشر روی نداده است.

اصولگرای ثروت اندوز، رفاه طلب بدتر از اصلاح طلب و غیر قابل اعتماد است

وی بدترین آفت مسئولان را رفاه طلبی خواند و با بیان اینکه اصولگرای ثروت اندوز و رفاه طلب بدتر از اصلاح طلب و غیر قابل اعتماد است تاکید کرد: امام(ره) فرمود تنها کسانی همراه انقلاب هستند که درد و فقر را چشیده باشند، همانگونه که امروز کسی که در دولت حقوق نجومی دریافت می کند نمی تواند از کارتن خواب و گور خواب حمایت کند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه همه فتنه ها دارای ویزگی های مشترک هستند افزود: اگرچه فتنه با حمایت دشمن خارجی و عناصر سیلی خورده داخلی و همراهی مردم ایجاد می شود ولی وقتی مردم متوجه شوند از میانه راه بر می گردند.

وی راه نجات از فتنه را درست عمل کردن دانست و با بیان اینکه زبانی که دین را به منافع دنیوی ترجیح ندهد نمی تواند از فتنه ها عبور کند خاطرنشان کرد: اگر خود را سرباز ولایت می دانیم باید چنان بصیرتی داشته باشیم که حتی اگر سیم اتصال قطع شد بتوانیم در مواقع لزوم راه درست را انتخاب کنیم و منتظر نظر و فرمان رهبر نباشیم. به گفته وی، باید فرهنگ انتخاب را اصلاح کرده و در ارزشها یکی باشیم تا در انتخابات پیش رو بتوانیم فرد اصلح انتخاب کنیم و اشتباه گذشته تکرار نشود.

حجت الاسلام رسایی علت پیگیری نشدن موضوع حقوق های نجومی از سوی دولت را معتقد نبودن به این موضوع مطرح کرد و افزود: قوه قضاییه باید با جدیت بیشتر موضوع را پیگیری و رسیدگی کند.

همزمان با سالروز حماسه مردمی 9 دی، همایش فصل آگاهی با حضور نماینده شهرستان و جمعی از مردم و مسئولان ولایتمدار و انقلابی از سوی شورای هیأت مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه در مسجد الزهراء این شهر برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.