۱۶:۰۷ - سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵

عکس های جالب و تاثیر گذار سال 2016

تصاویری عجیبی که در البومی به نام 10 عکس اثرگذار دنیا گرد آمده است.

به گزارش شاهین پرس،  پایان سال با انتخاب بهترین تصاویر توسط رسانه های بزرگ جهان همراه است. این روزها همه خبرنگارانی که میدان های بحران و جنگ یا کوهها و دریاها را برای شکار صحنه های شگفت در می نوردند برجسته ترین آثارشان را در معرض نگاه داوران و افکار عمومی قرار می دهند

این تصاویر در البومی به نام 10  عکس اثرگذار دنیا گرد آمده  است.

این عکس یادآور سفر فضانورد انگلیسی ” تیم پیک ” است که در سال 1966 میلادی به فضا سفر کرده است.  درباره این تصویر”کاترین اینگرام” می نویسد – سفر به فضا با رنگ های متفاوت.

140640

تصویری از یک فعال صحنه جنگ سوریه که عکاس آن در توضیح اش نوشته است که در روزهای  آتش بس سوریه گرفته شده است و نشان می دهد که سربازان همواره آماده نبرد هستند.

140638

شهر ویران شده پالمیرا  درسوریه و تصویری که چهره قبل و بعد از جنگ در این شهر را به نمایش می گذارد. میزان آسیبی که شبه نظامیان به شهر وارد کرده اند بسیار زیاد است.

140642

مقابله با موج ملی گرایی افراطی در سوئد . یک زن سیاه پوست در مقابل ناسیونالیست های تندرو که اونیفورم سفید پوست به تن دارند ایستاده است.

140643

 فستیوال هرم انسانی در ” بارسلونا”ی اسپانیا که با حضور صدها شرکت کننده برگزار شد و برنده جایزه بهترین هرم ساخته شده این رقابت های سنتی شد.

140645

 ” نگاه پر قدرت”

تصویری از نگاه میخکوب دختری معترض به سرباز گارد پلیس شیلی در سانتیاگو که شجاعتش را به رخ آنها می کشد.

A demonstrator looks at a riot policeman during a protest marking the country's 1973 military coup in Santiago, Chile September 11, 2016. REUTERS/Carlos Vera FOR EDITORIAL USE ONLY. NO RESALES. NO ARCHIVE. TPX IMAGES OF THE DAY

رقابت فن آوری های جدید سازنده پروتز های مصنوعی در زوریخ . در جریان این رقابت ابتکارهای جدید در زمینه اندام های رباتیک نمایش در آمد. عکس نشانگر قدرت ماشین هایی است که به کمک انسان می آیند و به عنوان اندام های مصنوعی مورد استفاده معلولان قرار می گیرند.

140641

 نشست زمین در شهر ” فوکوئوکا” در ژاپن که در گرماگرم فعالیت کارگران بوجود آمد اما خوشبختانه هیچکس در این حادثه صدمه ندید. این عکس توجه بسیار از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

140636

تصویری از قطب و ستاره ها در اندونزی  که نقاشی شب پرستاره  از ” ون سان ونگوگ “را تداعی می کند .
140644

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.