۱۱:۳۳ - پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به یادواره شهدای اطلاعات سه استان

هیچ متجاوزی جرأت تجاوز به ایران را ندارد/ پیروزی‌های حلب و موصل دستاورد فرهنگ دفاع مقدس است

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به کنگره بزرگداشت سرداران و 450 شهید اطلاعات عملیات استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، بر حفظ و یادآوری خاطرات و فرهنگ شهدای گرانقدر دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش شاهین پرس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام خود به یادواره سرداران و ۴۵۰ شهید اطلاعات سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری آورده است: ای برادران و ای خواهران عزیز، باز هم شهدا فراخوان زدند تا بشنوین حکایت پاکباختگان شریف را. آنها که یادآوری خاطراتشان رسم و ادب و فرهنگشان برای هر مرد و زنی لازم است.

سرلشکر پاسدار محمد باقری در بخش دیگر پیام خود با اشاره به فرمایشی از رهبر انقلاب نوشته است: فضیلت نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ادامه داده است: آنها رفتند و امامزادگان عشق شدند رفتند تا در دل تاریکی های جهلو ظلمت نادانی فانوس شوند تا ره گم نکنیم، آنها رفتند و با رفتنشان کاری حسینی کردند و ما ماندیم تا کاری زینبی بکنیم.

این مقام ارشد نیروهای مسلح در بخش دیگری از پیام خود با این یادواره شهدا در اصفهان آورده است: پیشگامی و نقش مردم اصفهان در پیروزی های انقلاب و فداکاری های آنان در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری «مردم استان اصفهان در فداکاری و ایثار برای دین خدا و کشور پیشگام و پیش قدم هستند».

در ادامه پیام سرلشکر باقری به یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری می خوانیم: ای مردم حماسه ساز و حماسه آفرین در حوزه سرزمینی قرارگاه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه اینکه که ما گرد هم آمده ایم تا کوچ عاشقانه 669 شهید اطلاعات این سه استان را گرامی بداریم و یادآوری کنیم که چه با عظمت بود شناسایی و راهنمایی هایی که نیروهای اطلاعات در جبهه ها انجام می دادند که بسیاری از پیروزی ها و فتح الفتوح ها نتیجه آن فعالیت های اطلاعاتی و از خود گذشتگی هاست.

سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا امام حسین (ع)، سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان کشو.ری، لشکری و استانی در یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری که ساعتی قبل آغاز شده است حضور دارند.

450 شهید اطلاعات عملیات درسطح یگان های این سه استان قرار دارند که به ترتیب لشگر 14 امام حسین علیه السلام 115 شهید، لشگر 8 نجف اشرف 107 شهید، تیپ قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری 53 شهید و تیپ 18 الغدیر یزد 90 شهید و بقیه یگان ها هم 86 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

انتهای پیام/ صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.