۱۹:۰۹ - شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵

نام مردانی در گرندپری جاودانه شد

سجاد مردانی مرد طلایی مسابقات گرندپری باکو شد/ من بهترین سنگین وزن دنیا هستم

سجاد مردانی تکواندو کار شاهین شهری با پیروزی در فینال گرندپری آذربایجان مدال طلای مسابقات را به گردن آویخت.

به گزارش شاهین پرس، سجاد مردانی در سری مسابقات فاینال گرندپری 2013 باکو با شکست نماینده روسیه در فینال سنگین وزن به مدال طلای مسابقات رسید. او برای این نشان ارزشمند ابتدا نماینده اسپانیا را 3 بر یک برد، سپس با نتیجه 6 بر 2 از سد تکواندوکار تونس گذشت و در مرحله نیمه نهایی با شکست 7 بر 6 نماینده نیجر، نایب قهرمان المپیک ریو راهی مرحله فینال شد.

تکواندوکار شاهین شهری در فینال پیکارهای وزن 80+ کیلوگرم نیز نماینده روسیه را 4 بر 3 برد و با شایستگی عنوان قهرمانی مسابقات فاینال گرندپری را بدست آورد.

مرد طلایی تکواندو با کسب این نشان طلا، تنها هوگوپوش ایرانی است که صاحب دو عنوان قهرمانی در مسابقات فاینال گرندپری شده است.

این پیکارها از روز گذشته (جمعه) در باکو آغاز شد و تیم ملی تکواندوی ایران با 5 ورزشکار به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت این تنها سجاد مردانی بود که توانست موفق به کسب مدال شود و آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی و مسعود حجی زواره از گردونه رقابت ها حذف شدند.

مسابقات فاینال گرندپری 2016 باکو با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان برگزار شد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.8 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تعلق گرفت.

من بهترین سنگین وزن دنیا هستم

وی در گفتگوی خود خدا رو شکر کرد و گفت: با توجه به شرایط نسبی که به دلیل سرماخوردگی داشتم با تمام وجود تلاش کردم تا مدال طلای فاینال 2016 را بگیرم و از اینکه با تمام وجو جنگیدم و موفق شدم مردم عزیز ایران و خانواده ام را شاد کنم از صمیم دل خوشحال هستم و خدا رو شکر می کنم

ان شاالله مصمم تر از قبل بهترین بودن در سنگین وزن را بعد از المپیک دوباره ثابت می کنم هرچند بخاطر شرایط المپیک امتیاز کسب نکردم ولی به هر حال من بهترین تکواندوکار سنگین وزن دنیا هستم.

photo_2016-12-10_20-42-35photo_2016-12-10_20-42-09

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.