شاهین پرس

نتیجه برجام رخت بر بستن غرب گرایان در انتخابات سال آینده از کشور است/آمریکا خادمی بهتر از رئیس جمهور ما پیدا نمیکند

کدخبر: 70770
۲۰ آذر ۱۳۹۵ در ساعت ۴:۱۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سیر تحولات فرهنگ غرب در مواجهه با تمدن اسلام تصریح کرد: آمریکا همان تمدن غرب است که همیشه در مقابله با اسلام بود و اگر توجه کنید جنگ های صلیبی که حدود 250 سال ادامه داشت، جنگ جهانی اول و دوم، نابودی امپراطوری عثمانی و قبل از آن هم صفویه که ایران سیطره ای تا هند را داشت، همگی برخورد با تمدن اسلامی بوده است.

جلیل بهرامی با عنوان خیزش های اسلامی به عنوان نمونه در منطقه خاور میانه گفت: نابودی تمدن ایران و خیزش اسلامی و کانون بیداری اسلامی هدف اصلی اینهاست و این تز سه هزار سال پیش ارسطو  است که به اسکندر می گوید وقتی که شرق(ایران) را  گرفتید باید مردم را برده ما کنید.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: درگیری آمریکا با ما درگیری تمدنی است زیرا غرب می گوید شرق باید پیرو ما باشد و در این زمان که کانون خیزش ها ایران است به این بهانه می خواهند با ما مقابله کنند.

وی ادامه داد: آنها می خواهند کشور ما که برایشان چالشی جدی درست کرده را از بین ببرند و به همین دلیل می گویند از طریق عراق صد سال بر خاور میانه حاکم باشیم و 800 میلیارد دلار برای این 100 سال هزینه کنیم.

بهرامی اظهار کرد: آمدند و  مشخص کردند عراق را به سه کشور، سوریه به سه کشور، عربستان به سه کشور، مصر پنج کشور و ایران هم پنج کشور و بعد می رویم سراغ روسیه چون قدرتمند است و باید تکه تکه شود تا خیال ما راحت شود.

وی گفت: آمریکا برای تسلط به دنیا می گوید ما باید اول ایران را محدود کنیم و همچنین برای حکومت بر روسیه و چین ایران باید مهار شود چون خیزش اسلامی کار ما را خراب کرده و اگر بتوانیم این خیزش را کنترل کنیم درآمدمان منابع انرژی منطقه می شود.

رئیس دولت اصلاحات نامه خفت باری برای بوش نوشت و عزت کشور را زیر سوال برد

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نامه نگاری رییس دولت اصلاحات با رییس جمهور آمریکا گفت: رییس جمهور اسبق ما در زمان بوش را وادار کردند نامه ای از روی ترس و ذلت به بوش نوشت که ما حزب الله را خلع سلاح می کنیم و شما به ما حمله نکنید؛ ما لبنان را یاری نمی کنیم و اسرائیل را هم به رسمیت می شناسیم؛ این نامه را بصورت محرمانه برای بوش فرستاد و عزت ما را زیر سوال برد حالا حامیان او باید جواب اینها را بدهند.

بهرامی با اشاره دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی که اینها از آن دم می زنند گفت: این بیشتر همان تسلط بر جهان است و آنها این شعارها را می دهند که کسانی که آگاه نیستند تسلط پیدا کنند.

وی افزود: در ایران و منطقه ما، مرجعیت چنان نیرویی از مردم آماده کرد که پوتین دومرتبه به ایران آمد و پیش آقا زانو زد و در آخر هم گفت ببخشید سرتان را درد آوردم، این حکومت روسیه و به قول معروف شوروی سابق است که این حرف را می زند.

بهرامی ادامه داد: آمریکایی که آمده بود در عراق 100 سال بماند هشت سال بیشتر دوام نیاورد و مجبور به ترک عراق شد و این قدرت آقای ما در ایران بود.

اگر قدرت داشتم دست سید حسن نصر ا… را می بوسیدم

این استاد دانشگاه با اشاره به صحبت حسن بن بلا، بنیان گذار اخوان المسلمین بیان کرد: او می گوید اگر قدرت داشتم دست سید حسن نصر ا… را می بوسیدم.

وی تصریح کرد: اگر دولت یازدهم نبود ما امروز گرفتار سوریه نبودیم بلکه اگر درست کار کرده بود امروز ما در جبل الطارق بودیم؛ نه اینکه هنوز در سوریه درگیر باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: دولتی ها نباید دنبال تراشیدن دلیل باشند بلکه آنها به دنبال امتیاز دهی به قدرت های استکباری هستند و با این کار عزت ایران را  زیر سوال می برند که باید پرسید یعنی اینها نمی دانند که آمریکا و غرب می خواهد قدرت ایران را زیر سوال ببرد.

حاج قاسم ما قهرمان جهان است

بهرامی ادامه داد:حاج قاسم ما الان قهرمان جهان است و اگر او جلوی تروریست را نگرفته بود این غده سرطانی امروز جهان را گرفته بود.

وی اضافه کرد: اوباما و اولاند می خواستند به سوریه حمله کنند ولی ایران در پاسخ به آنها گفت از ترکیه تا بحرین پایگاههایتان را سرنگون می کنم و اسرائیل را یک منطقه سوخته تحویلتان می دهم اگر به سوریه حمله کنید.

بهرامی مقاومت اسلامی را حلقه وصل به امام المسلمین خواند و گفت: تحلیلگران ما یا غافل هستند یا بزدل و ترسو و یا مزدورر هستند که نمی آیند درست تحلیل کنند و بگویند عشق و پویایی ایران و تشیع در چیست.

وی نوری مالکی را مصداق ولایت پذیری از دستور ولی فقیه خواند و افزود اگر وی با نظر آقا انصراف نمی داد  آشوبی در عراق به پا می شد.

این استاد دانشگاه افزود: رسانه ها باید منعکس کنند که ما الان با همه این مشکلات، قدرت فرامنطقه ای و همسایه اروپا و آمریکا هستیم و در دریای سرخ حضور داریم و  اگر دولت درست عمل کرده بود الان جبل الطارق بودیم.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی بیان کرد: ما قدرت 19 اقتصادی هستیم در حالی که مسئولان ما یا اقتصاد مقاومتی را نمی فهمند یا نمی خواهند و یا دستور از جای دیگر است که اجرا نکنند.

بهرامی افزود: در حالی که روسیه تکنولوژی و موشک های نقطه زن را از دانش آموختگان ما می خرد، دولت ما می رود از فرانسه درخواست می کند برای ما گوجه کشت کند و یا در جای دیگر پول ملت را مسئولان حبس می کنند به این عنوان که جلوی تورم را بگیرند ولی در اصل جوان ها بیکارتر می شوند.

به گفته وی، در آذربایجان شوروی می آید محصولات ما را می برد و کمپوت تحویل خودمان می دهد؛ همه باید بدانند دشمنان ما و مزدوران داخلی قدرت ما را هدف گرفته اند.

آمریکا خادمی بهتر از روحانی پیدا نخواهد کرد

این کارشناس سیاسی با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه اظهار کرد: رییس جمهور می گوید اوباما مرد نجیبی است در حالی که ما 37 سال استقامت کرده ایم و این هزینه 37 سال استقامت ماست ولی متاسفانه رییس جمهور فکر می کند 37 سال شعار داده ایم و من خطاب به وی می گویم آقای رییس جمهور شعارهای ما احساساتی نبوده که شما اینگونه صحبت می کنید.

وی با اشاره به سپردن مدیریت شرکت های داخلی به خارجی ها گفت: جلوگیری از هسته ای کردن، اوباما را نجیب خواندن، و 700 پروژه را به دشمن دادن نشان می دهد قدرت ایران را دست کم گرفته اند؛ در همین حال آمریکایی ها می گویند حرفهایی داریم که اگر بیان کنیم رییس جمهور کنونی ایران در سال 96 رای نخواهد آورد؛ در حالی که باید بگوییم آمریکا خادمی بهتر از این پیدا نمی کرد ولی احترامش را نگه نداشتند.

وی با اشاره به لغو برجام گفت: دلیل اینکه برجام به خسارت محض تبدیل می شود نتیجه اش این است که مدیریت غرب گرا در انتخابات سال آینده از این مملکت رخت خواهد بست و این کشور از دست مدیران غرب گرا نجات پیدا خواهد کرد.

بهرامی تاکید کرد: دشمن این درس را به ما داد که درون شما کسانی به نام اسلام هدفشان ضربه زدن به شماست.

وی افزود: ایران آتشفشانی است که دهانه آن در ایران است ولی گدازه های آن از زیر کشورهای دیگر می آید و امروز می بینیم شهدای مدافع مشخص کردند در دایره ایران نمی مانند و اگر زمان جنگیدن باشد از رودخانه ها عبور خواهند کرد و همچون شهدای صدر اسلام به ندای رهبر لبیک خواهند گفت.

انتهای پیام/دانا