۱۶:۰۰ - جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز

آمریکا در برجام قصد تفاهم و مذاکره نداشت/ دولت باید پاسخ قاطعی به بدعهدی دشمن بدهد

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی باید هرچه سریعتر با اتحاد ملی پاسخ قاطعی به بدعهدی های آمریکا در نقض برجام با تحریم های مجدد و استیفای حقوق ملت ایران بدهند.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته به نقض برجام با توجه به متن آن اشاره کرد و گفت: دولت با عجله حسن نیت خود را به جامعه جهانی نشان داد و به سرعت تاسیسات فردو و اراک را تعطیل و آب سنگین را به فروش رساند ولی آمریکا با تمدید داماتو نقض روشن برجام و بدعهدی کرد.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی با اشاره به بدعهدی های متعدد آمریکا طی یکسال اخیر، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه به مذاکره کنندگان نسبت به شتاب در توافق و اجرا که مانع از دقت بر جزئیات می شود هشدار داده بود.

وی در واکنش به نسبت دادن برجام به رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به این دلیل با مذاکرات موافقت کردند تا هم تجربه ای برای معتقدان به تفاهم با آمریکا شود و هم مانع از ذهنیتی شود که اگر رهبر اجازه می داد تحریم ها برطرف می شد، که با نقض برجام آشکار این افراد پاسخ خود را دریافت کردند.

خطیب نماز جمعه شهر گز با تاکید بر تشکیل اتحاد ملی برای پاسخ به بدعهدی های آمریکا، تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید هرچه سریعتر با اتحاد ملی پاسخ قاطعی بدعهدی های آمریکا با تحریم های مجدد، نقض مکرر برجام و استیفای حقوق ملت ایران بدهند.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا از برجام، تفاهم و مذاکره نبود بلکه تمدید تحریم ها بود، خاطر نشان کرد: تجربه برجام نشان داد در هیچ مسئله ای نمی شود با آمریکابه تفاهم رسید، دشمن در دشمنی خود قوی و جدی عمل می کند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مسئولان موظف به شنیدن فریادهای جامعه برای پیشگیری از وقوع انحراف و نفوذ فرهنگی، اجتماعی هستند در انتقاد به عملکرد مسئولان سیاسی، امنیتی و قضایی شهرستان گفت: مسئولان باید مراقب رخنه فرهنگی که خطر بسیاری برای جامعه دارد باشند و به منافق صفتان داخلی نباید اجازه نفوذ بدهند، زیرا در صورت کوتاهی با بحران های اجتماعی سختی رو به رو خواهیم شد.

وی با گرامی داشت سالروز به امامت رسیدن امام زمان (عج) به نمازگزاران توصیه کرد: همواره یاد امام زمان(عج) باشند و با انجام کار های خیر و پسندیده از جمله صدقه برای سلامتی، دعا برای ظهور، رعایت حقوق امام، اطائت و پیروی از نائب امام زمان(عج) خدا راخشنود کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.