شاهین پرس

فراکسیون اصولگرایان به وزرای فتنه‌گر پیشنهادی رأی نخواهد داد

کدخبر: 703
۲۴ شهریور ۱۳۹۲ در ساعت ۱۲:۳۳ بعد از ظهر

13920226163258911539653    عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت این فراکسیون در موضع خود مبنی بر رأی عدم اعتماد به فتنه‌گران مصمم بوده و در رأی اعتماد به سه وزیر باقیمانده نیز طبق روال قبلی عمل خواهد کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به احتمال معرفی وزرای پیشنهادی برای سه وزارت‌خانه باقیمانده، گفت: مجلس بنای تعامل با دولت را دارد اما این تعامل باید 2 طرفه باشد.

وی با بیان اینکه مجلس به گزینه‌های که در فتنه 88 نقش داشته باشند رای اعتماد نخواهد داد، تصریح کرد: ممانعت از وزیر شدن فتنه گران، خواست و مطالبه جدی مردم از مجلس است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان بر اصول و مواضع خود برای عدم رای اعتماد به فتنه گران استوار است، گفت: درجریان رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی باقیمانده فراکسیون اصولگرایان  طبق روال گذشته عمل خواهد کرد. به احتمال بسیار زیاد در صورتی که وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و علوم بعد از تعطیلات مجلس معرفی شوند، فراکسیون اصولگرایان برای بررسی صلاحیت آنان تشکیل جلسه خواهد داد.