۱۲:۳۳ - یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲

فراکسیون اصولگرایان به وزرای فتنه‌گر پیشنهادی رأی نخواهد داد

فراکسیون در موضع خود مبنی بر رأی عدم اعتماد به فتنه‌گران مصمم بوده و در رأی اعتماد به سه وزیر باقیمانده نیز طبق روال قبلی عمل خواهد کرد.

13920226163258911539653    عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت این فراکسیون در موضع خود مبنی بر رأی عدم اعتماد به فتنه‌گران مصمم بوده و در رأی اعتماد به سه وزیر باقیمانده نیز طبق روال قبلی عمل خواهد کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به احتمال معرفی وزرای پیشنهادی برای سه وزارت‌خانه باقیمانده، گفت: مجلس بنای تعامل با دولت را دارد اما این تعامل باید 2 طرفه باشد.

وی با بیان اینکه مجلس به گزینه‌های که در فتنه 88 نقش داشته باشند رای اعتماد نخواهد داد، تصریح کرد: ممانعت از وزیر شدن فتنه گران، خواست و مطالبه جدی مردم از مجلس است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان بر اصول و مواضع خود برای عدم رای اعتماد به فتنه گران استوار است، گفت: درجریان رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی باقیمانده فراکسیون اصولگرایان  طبق روال گذشته عمل خواهد کرد. به احتمال بسیار زیاد در صورتی که وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و علوم بعد از تعطیلات مجلس معرفی شوند، فراکسیون اصولگرایان برای بررسی صلاحیت آنان تشکیل جلسه خواهد داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.