۱۰:۱۴ - چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵

فریاد ابراهیمی امام/ نماهنگ

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «فریاد ابراهیمی امام» را درباره‌ی مواضع ضد استکباری حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) منتشر می‌کند.

به گزارش شاهین پرس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان (۱۳۹۵/۸/۱۲) که به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی افراد برخی حرف‌های غیرواقع را به امام (رحمه‌الله) نسبت می‌دهند، جوانان را به نپذیرفتن این حرف‌ها و تحقیق در مواضع و بیانات ایشان توصیه کردند و فرمودند: «سفارش من به جوانها این است که با چشم باز نگاه کنید، با بصیرت نگاه کنید، هر حرفی را از هر گوینده‌ای نپذیرید. مبدأ حرکت و مبدأ انقلاب، امام بزرگوار است، حرف او را حجّت بدانید؛ نگاه کنید ببینید امام چه میگفت. نگویند اگر امام هم امروز بود، این‌جوری عمل میکرد؛ نخیر، این غلط است؛ ما سالهای متمادی با امام بودیم و امام را بهتر از آنها می‌شناسیم. امام اگر امروز بود، همان فریاد ابراهیمی، همان فریاد بت شکن را امروز هم میزد؛ همان فریادی که ملّت را بیدار کرد و به انقلاب رساند. خب شما که میگویید مرگ بر آمریکا، ما هم که موافقیم، حرفی نداریم.»
به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «فریاد ابراهیمی امام» را درباره‌ی مواضع ضد استکباری حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) منتشر می‌کند.

 

دریافت فیلم

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.