۰۸:۴۳ - سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵

شب گذشته:

تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه کامیون یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

براثر تصادف زنجیره ای شش خودروی سنگین در آزاد راه معلم یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش شاهین پرس، شامگاه دوشنبه براثر تصادف زنجیره‌ای شش دستگاه کامیون در اتوبان معلم متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و دو نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، در پی اعلام این خبر سه تیم امداد و نجات شامل یک واحد نجات هلال احمر و دو واحد امداد اورژانس 115 از شاهین‌شهر به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه رانندگی که به گفته کارشناسان پلیس راهور بعلت لغزندگی جاده ناشی از بارندگی عصر روز دوشنبه رخ داده بود یک نفر در دم کشته و دو نفر مصدوم برجای گذاشت که بلافاصله با حضور تیم های امداد و نجات مصدومین که از ناحیه کمر و قفسه سینه دچار آسیب جدی شده بودند، پس از دریافت خدمات اورژانس توسط آمبولانس‌های 115 به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر انتقال داده شدند و فرد جان باخته با کمک ابزار از داخل خودرو رهاسازی شد.

13 مصدوم براثر برخورد کامیون با اتوبوس

همچنین روز گذشته در حادثه ای دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون در محور مورچه خورت- میمه 13 نفر شامل 4 زن و 9 مرد از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شدند و یک نفر از مصدومان با هوشیاری پایین به بیمارستان منتقل شد.

در پی اعلام این حادثه رانندگی 6 واحد امداد و نجات از شاهین شهر به محل حادثه اعزام شدند که 4 واحد آن از اورژانس و 2 واحد از هلال‌احمر بودند.

13 مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و آیت‌الله کاشانی اصفهان منتقل شدند تا تحت نظر مراقبت‌های ویژه درمان شوند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.