۱۸:۴۵ - جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵

امام جمعه شهر وزوان:

بدعهدی های دشمن در برجام، خط بطلان بر اعتقاد برخی افراد به داشتن رابطه با آمریکا کشید

حجت الاسلام زمانی امام جمعه شهر وزوان با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفت: بدعهدی های آمریکا در مورد برجام، خط بطلانی به باور اعتماد به آمریکا و اعتقاد به رابطه با آمریکا، برخی اشخاص کشید.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به ظلم و جنایتهای آمریکا در حق ملت ها به خصوص ایران اشاره کرد و گفت: بدعهدی های آمریکا در مورد برجام، خط بطلانی به باور اعتماد به آمریکا و اعتقاد به رابطه با آمریکا، برخی اشخاص کشید.

حجت الاسلام یدالله زمانی با اشاره به سابقه طولانی بدعهدی های آمریکا بیان کرد: از مسئولان انتظار می رود برای حل مشکلات داخلی، اجتماعی و اقتصادی به قدرت و ثروت درون جامعه نگاه کنند و با ایجاد اشتغال و به کارگیری استعداد جوانان ایرانی سبب دلگرمی جامعه شوند.

وی حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان را پاسخ قاطع ملت به دخالت ها و سیاست های آمریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: تازمانی که آمریکا دست از جنایت و حمایت از جانیان آل سعود، داعش، تکفیری نکشد مورد نفرت و خشم ملت ایران قرار می گیرد.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان با اشاره به حرکت ارتش و بسیج مردمی عراق برای باز پس گیری و فتح موصل و اخراج داعش از عراق گفت: این عملیات نشان می دهد که نیازی به حضور بیگانه در منطقه خاورمیانه نیست و ارتش های منطقه در تامین امنیت منطقه توانا هستند.

حجت الاسلام زمانی زائران اربعین حسینی را به رعایت قوانین خروج از کشور فراخواند و تصریح کرد: شکوه اربعین و مراعات قانون توامان باید باشد و قانون شکنی و ایجاد اخلال درکار زوار، درشان زائر امام حسین(ع) نیست.

وی خواسته و مطالبه اصلی مردم منطقه را ایجاد اشتغال ذکر کرد و افزود: ایجاد کارخانجات و صنایع اشتغالزا و کارآفرین و توجه به کشاورزی مردم منطقه، دغدغه اصلی مردم است که توجه به خواسته به حق مردم، مانع از مهاجرت جوانان منطقه می شود.

امام جمعه شهر وزوان به روز فرهنگ عمومی اشاره و تشریح کرد: دشمن به فرهنگ ملی و دینی به طور همزمان حمله کرده است، ملیت ایرانی را بالا می برند تا برهویت دینی مان بتازند و بتوانند بر فرهنگ ایرانی اسلامی تسلط یابند و دسیسه های فرهنگی دشمن را به راحتی اجرا کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از افتخارات ملی ما در سایه هویت و تمدن اسلامی کامل می شود، به کسانی که تنها به بخشی از فرهنگ ایران توجه می کنند هشدار داد: این افراد بدانند که مشغول بازی در زمین دشمن هستند و این گونه حرکات به هویت ایرانی اسلامی کشورمان ضربه وارد می کند.

حجت الاسلام زمانی مسئولان فرهنگی را به انجام وظیفه خود در حراست از فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی فراخواند و افزود: فرهنگ هویت ملی، دینی، اجتماعی، سیاسی، آداب و رسوم، عقاید و باورهای یک ملت را بیان می کند که دشمن بسیار در تلاش برای ایجاد تغییر در فرهنگ کشورمان است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.