شاهین پرس

شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران از روی منطق است/ هرکجا لازم باشد مقابل آمریکا می ایستیم

کدخبر: 69711
۱۳ آبان ۱۳۹۵ در ساعت ۵:۰۴ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم راهپیمایی 13 آبان شاهین شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای دانش آموز ۱۳ آبان ماه سال 57 که به دستور مستقیم آمریکا و به دست رژیم سفاک شاهنشاهی به شهادت رسیدند، به سه حادثه مهم 13 آبان اشاره کرد و گفت: در 13 آبان سال ۴۳، زمانی که لایحه قانون کاپیتولاسیون مطرح شد حضرت امام(ره)، مقتدرانه با آگاهی کامل مقابل تصویب این لایحه ایستادگی کرد.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی با اشاره به کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان سال 57  افزود: وقتی که دانش آموزان و دانشجویان انقلابی، در اطاعت از فرمان حضرت امام (ره) با بصیرت تمام برای مبارزه با رژیم پهلوی به میدان آمدند رژيم در مقابل آنها ایستاد و آمریکا نیز از این اقدام حمایت کرد.

وی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان سومین حادثه 13 آبان سال 58 که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند اشاره کرد و با استناد به بیانات اخیر رهبر انقلاب اظهار کرد: بر اساس بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب به مناسبت 13 آبان، دو دیدگاه غلط آمریکا نسبت به جامعه ایران اسلامی وجود دارد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اولین دیدگاه غلط آمریکا را برداشت سوء از جمله معروف حضرت امام (ره) که فرمودند: هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید، عنوان کرد و افزود: در حالی که پشت این جمله حضرت امام(ره) یک منطق محکم از افزون طلبی و دست اندازی آمریکا وجود دارد، آنها فکر می کنند که این جمله تنها از سر تعصب و غرور است و هیچ منطقی در پشت آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: آنها می خواهند ترویج دهند که جوان های ما، انقلابیّون ما، مردم ما، مسئولان ما، که مقابل زیاده خواهی های آمریکا سینه سپر کرده و می ایستند و نسبت به توطئه‌های او افشاگری می کنند، مردمان متعصّبی‌اند؛ کارشان از روی حمیّت، جاهلی و از روی تعصّب است.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه براساس بیانات رهبر انقلاب تفکر سازش با آمریکا برای رفع مشکلات کشور خطای خطرناک تر از اولی است، بیان کرد: مذاکرات ایران و آمریکا با اجازه رهبر معظم انقلاب بیش از یکسال به طول انجامید و علی رغم اینکه بارها فرمودند: که از روند مذاکرات خوش بین نیستند اما برای اینکه دنیا بداند ما اهل جنگ و جنگجو نیستیم، اجازه دادند تا مذاکرات به سرانجام برسد.

وی با اشاره به بد عهدی های آمریکا در موضوع برجام با تشدید تحریم ها علیه کشورمان خاطرنشان کرد: بر اساس فرموده رهبر انقلاب هرکجا که لازم باشد مقابل آمریکا و قطعنامه های حکام خواهیم ایستاد، چرا که شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران نه از روی تعصب بلکه بر اساس منطق است.

انتهای پیام/