۱۹:۲۷ - چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵

بیانیه بسیج جامعه زنان استان اصفهان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بسیج جامعه زنان استان اصفهان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر و بر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی تحت لوای پرچم ولایت حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ بسیج جامعه زنان استان اصفهان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسمه تعالی

با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، تلاقی یوم‌الله 13 آبان و ایام حسینی(ع) حامل پیام مشترک این دو رخداد تاریخ‌ساز اسلام و انقلاب اسلامی در استکبارستیزی و عدم سازش با ظالمان است.

رخدادهای فراموش ناشدنی تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43،‌ کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 که در 13 آبان ماه رقم خورده و آن را به عنوان یوم‌الله در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام‌بخش قرار داده است و تلاقی آن با ایاممحرم حسینی از بار معنایی خاصی برخوردار شده است.

 این تلاقی مقدس و عبرت‌آموز بیش از هر مقوله‌ای بر پیام مشترک عاشورای حسینی در محرم 61 هجری و 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی تاکید دارد که بر پیشانی آن شعار جاودانه هیهات من‌الذله درخشیده و عاشوراییان را در هر زمان و مکان به استکبارستیزی و عدم سازش با ظلم و ظالمان فرامی‌خوانند.

افزایش بصیرت دینی و سیاسی برگرفته از مبارزه با دشمن و هوشمندی در مقابل نظام سلطه‌گر و غیرقابل‌اعتماد استعمار به سرکردگی آمریکای جهان خوار که در تصرف شبکه صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد، تبیین سابقه دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران، ترویج روحیه و فرهنگ استکبارستیزی و مقاومت به‌عنوان یکی از اصول اصلی انقلاب برخاسته از فرهنگ ” هیهات منا الذله” و بیان روحیه حماسی و عاشورایی ملت غیور ایران اسلامی؛ ازجمله دستاوردهای سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، می‌باشد

کربلا الگوی همیشگی ماست. ملت ایران، به یاری خدا با اقتدا به مولای خود، راه امام حسین (علیه السّلام) را انتخاب کرده و با سربلندی و عظمت، در میان ملت‌های مسلمان و ملت‌های جهان، حضورمقتدرانه دارد. آنچه ملت ما پیش از پیروزی انقلاب انجام داد، راه آن امام یعنی نترسیدن از دشمن و هیمنه پوشالی اوو مبارزه هوشمندانه بانفوذو تسلّط  اجانب برمقدرات ایران اسلامی است.

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا در مقطع حساس تاریخی امروز انقلاب اسلامی استهمان‌گونه که نظام اموی و یزید خطر بزرگی برای اسلام عزیز و مکتب نبوی)ص) تلقی می‌شد و حسین بن علی (ع) برای اصلاح امت جدش و جلوگیری از انحراف دین پیامبر اعظم (ص) و برافراشته نگه‌داشتن پرچم «امربه‌معروف و نهی از منکر» و عدم سازش و ذلت‌ناپذیری در برابر ظالم، تمامی هستی خود را به قربانگاه عشق و معرفت در عاشورا برد، امروز هم ملت ولایت مدارایران با الهام ازقیام عاشورا، وصایای امام راحل(ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه رهبری انقلاب به‌عنوان  نقشه راه هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال ایران اسلامی مورد طمع و گزند دشمنان دیرینه خود قرار گیرد. ملت ایران با سرلوحه قراردادن”جهاد کبیر” وتبعیت نکردن از دشمنان وکفار، در میدان‌های مختلف اقتصاد ، سیاست، فرهنگ وهنر؛ با هوشمندی و اخلاص همه توان و استعداد خود را به میدان می‌آورد تا آینده‌ای روشن و کشوری پیشرفته در همه عرصه‌ها را ایجاد نماید.

این روزها و در دوران پسابرجام که غربی‌ها –به‌ویژهآمریکایی‌ها–درصدد استفاده از فرصت برای عادی‌سازی مذاکرات و روابط فراهسته‌ای و یافتن راههای نفوذ در کشور هستند؛ آحاد ایرانیان به‌ویژه مسئولین و کارگزاران نظام با تیزهوشی و درایت کم‌نظیربه‌مانند گذشته این مقطع تاریخی را مدیریت نموده و با تبدیل تهدیدها به فرصت‌هایی طلایی ، راهبرد « نفوذ»آمریکایی‌ها را عقیم خواهند گذاشت و این دوران را سکوی پرشی برای ارتقای اقتدار ملی و پیشرفت همه‌جانبه کشور قرار خواهند داد.

بسیج جامعه زنان با  تسلیت ایام سوگواری در آستانه اربعین حسینی به ساحت مقدس حضرت بقیه الاعظم (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله) و امت عزادار؛ ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان از آحاد ملت ایران و جهان اسلام  به‌خصوص زنان آزاده و شهیدپرور و مقاوم دعوت به عمل می‌آورد، در آئین‌های ویژه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»حضور چشم‌گیر و عاشورایی داشته باشند، زنان بصیر و آگاه ایران اسلامی همچون گذشته در 13 آبان ماه با سردادن شعار «هیهات‌من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» با  طنین روح‌نواز «لبیک یا حسین» و «لبیک یا زینب» نشان خواهند داد که برای پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و تحت لوای پرچم ولایت به‌فرمان مولا و ولی خود امام خامنه‌ای عزیز «مدظله‌العالی» مهیای خلق عاشورایی دیگر در برابر یزیدیان زمان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.